• Litchi81

Tips på ställen där man kan beställa snygga inbjudningskort?

Gifter mig i sommar och vill beställa snygga inbjudningskort och undrar om ni har några bra tips?
    Vi ska ha ett ganska enkelt bröllop så vi vill ha snygga men inte för "eleganta" inbjudningskort...

• Svar på tråden Tips på ställen där man kan beställa snygga inbjudningskort?
  • snartfru
    www.romance.se gjorde kronprinsessans kort, de är inte så farligt dyra och man kan ställa alla möjliga önskemål. Har dessutom ett stort sortiment.
  • Molle2011

Twink gör vansinnigt snygga inbjudningar, helt custom made efter era önskemål men det kostar därefter också...

• annosh

Vi är också på jakt efter snygga och eleganta inbjudningskort och skulle gärna vilja gå till tryckeriet eller affären för att se och känna på  korten. Undrar därför om någon vet något bra tryckeri Stockholm?

• 23juli2011

Festfokus i Vällingby

• Stephanie

vi har just fått hem våra save the date från calligraphen, sjukt snygga!

• kve

vi gjorde våra på calligraphen och blev supernöjda! beställde även servetter därifrån med våra namn på som vi ska ha på bröllopsfesten.

• Kär

Jag håller med om Calligraphen! Vi beställde både inbjudningskort och servetter från dom! Sååå fina!

• Skånebruden

Sjuuuukt fina inbjudningar finns på www.etsy.com fast de är visserligen på engelska. Men man kan ju inspireras! Jag vill beställa allihopa! :D

Svar på tråden Tips på ställen där man kan beställa snygga inbjudningskort?