• Humlan66

Efterlyser vart man kan köpa flytljus

Hej brudar

Är det någon här  som  vet vart man kan köpa stora feta flytljus ? altså inte dom småa man ofta hittar utan lite mera rejäla som håller ett tag. Runda vill vi ha eller dom som ser ut som en ros
    letar och letar men kan inte hitta "sucki"

Tacksam för alla förslag ! =)

• Svar på tråden Efterlyser vart man kan köpa flytljus
  • Rebecka och Jens

Lagerhaus kanske kan ha? Eller Åhlens?

• OlssonPsson

Jag har hittat på coop forum =)

• Humlan66

Puffar på lite  med ny förhoppning att någon vet nått mera

• Zia 20090618

Kan man inte bara ta vanliga exempelvis lite större värmeljus och ta bort aluminiumkoppen? Har jag hört....

• Emeli

Ikea har snygga ljus! Kolla där.

• Lumys

Jag har också sett på ikea, vet dock inte om de är bra. Men tycker att alla andra Ikea-ljus är bra så dessa är det säkert också.

• krest

Tycker du ska köpa dem från Ikea. De har bäst ljus och de är inte jätte dyra.

• mikaela86

Ja Ikea har flytljus men bara små, ärockså ute efter större typ 10 cm i diameter, ikeas är ca 3 cm diameter.

• Humlan66

ja det är jättesvårt att hitta , men det finsn på ebay förståss men då kostar ju frakten en massa istället..
    VARFÖR ska vi här i sverige ha sånt tråkigt utbud

• mikaela86

Fast såg nu att de är rättså dyra!!

• finalina

Jag har sett flytkoppar hos www.butikstylish.se, inte superstora men kanske kan funka? I dom kan du ju ha lite större ljus än typ värmeljus iaf. Dessutom har de flytljus i form av fjärilar. Dock är dessa väldigt lila och kanske inte helt lätta att matcha in Lycka till!

Svar på tråden Efterlyser vart man kan köpa flytljus