• hysterica75

diamondscenter.net

finns det någon som har erfarenheter från dom?

hittat en ring där, men vet inte riktigt om vi törs beställa den??

• Svar på tråden diamondscenter.net
  • johanna 1985

Hmm.

Det är ju ett polskt företag.

Nu vill jag inte verka fördomsfullt.

Men jag har sett dokumentärer på tv om polska byggare. Dem framställs ju inte som kunniga och seriösa direkt. Det är bara min första reaktion.

Ber om ursäkt till alla polska Flört

Man får helt enkelt gå efter känsla.

• hysterica75

ja, jag har kollat runt efter samma ring nån annanstans men hittar den inte:(

• johanna 1985

Har du kanske en bild på ringen?

Lättare för oss här inne att hjälpa till.

Man kan också be en guldsmed tillverka en kopia av den.

• apoolea

Jag och min blivande har köpt våra ringar från DiamondCenter. Vi är jättenöjda och fick precis det vi ville ha

• MaybeBride09
    apoolea skrev 2011-02-10 12:31:51 följande:
    Här är ringarna

Är det titan? För guldfynd har liknande, och jag kan tänka mig att titanringar.com kan göra sånna till er om ni skickar en bild. Eller någon annan guldsmed. 
    1 oktober 2011 säger jag JA
  • Oonah

Oj, vilka snygga! De borde nog vara rätt så enkla för en guldsmed att tillverka. Känns kanske säkrare med att köpa dem inom landet, så att man har koll på alla regler och vad som gäller. Mindre risk för missförstånd på grund av språket, också.

Iofs handlar jag jättemycket från utländska nätsiter... Glad

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • apoolea

Ja det är titan. Jag malade ganska mycket med dom innan på engelska och det blev inga missförstånd och dom var väldigt proffisionella. Kan rekomendera. Ganska billiga också :)

• hysterica75

dom här e det jag tittat på:)
  • MaybeBride09
    hysterica75 skrev 2011-02-10 20:14:31 följande:

dom här e det jag tittat på:)
    Som sagt, jag skulle fråga en guldsmed i Sverige om de kunde göra dem. Titanringar.se t. ex. Om du nu vill beställa från Sverige hellre alltså.
  • hysterica75
    MaybeBride09 skrev 2011-02-10 20:22:04 följande:
    Som sagt, jag skulle fråga en guldsmed i Sverige om de kunde göra dem. Titanringar.se t. ex. Om du nu vill beställa från Sverige hellre alltså.
    ska kolla:)
  • majflicka

missar man "s" i adressraden till dem kommer man till en healingsida med Dr Diamond...Glad

Svar på tråden diamondscenter.net