Tänk att jag äntligen
Tänk att jag äntligen ska få gifta mig. 38 år är jag när jag gifter mig!
5 barn och 3 bonus barn senare.
Ska bli underbart
Tänk att jag äntligen ska få gifta mig. 38 år är jag när jag gifter mig!
5 barn och 3 bonus barn senare.
Ska bli underbart
Jag hade inte tänkt gifta mig... Alls...
Jag har alltid tyckt att förlovning skulle räcka. Men så hade jag ju inte träffat min drömprins heller tydligen :)
Jag är också strax under 40, inga barn (flera missfall dock men det är en annan historia) och vi kände att det var dags att visa hela världen att vi hör ihop... :D
Jag fyller 50 i är, har några spruckna inte så roliga förhållanden bakom mig, hade faktiskt gett upp allt vad detta med karlar heter och var helt ok med den tanken, när jag träffade min blivande. Så nu 5 år senare blir det bröllop. så lycklig.
Jag skulle aldrig gifta mig har jag sagt, har också jag spruckna förhållande bakom mig. Är nu 39. Var inte intresserad av att träffa någon men han dök upp som ödet ville ha det så, inte heller han ville träffa någon. Men nu... efter 2 år ska vi gifta oss det märkliga var att vi kände att det var rätt redan från början och att vi skulle gifta oss. Alla vi berättade det för skrattade då varken min m2b eller jag någonsin velat gifta sig de trodde att det var ett skämt då vi båda alltid sagt att vi inte skulle gifta oss, nu glädjer sig alla åt att det blir bröllop. Inte minst mina tre barn min m2b har inga egna, men mina har blivit som hans de älskar varandra så. De längtar till vi blir en riktig familj.