• Bröllop2B

Behöver lite åsikter på den här låten!!

Vad tycker ni om denna i kyrkan? Måste den vara solo sång? Kan man ha en solo och en låt från en cd?

Katherine Jenkins - Love Never Dies   
    ">

" target="_blank">

Är lite nojig över låtar och texter så det skulle va kul att höra andras åsikter! =)

• Svar på tråden Behöver lite åsikter på den här låten!!
  • josefine

Fin men nog mycket svårsjungen. Kräver sin sångerska för den blir nog inte kul med falska toner här och där. Men om ni har någon som verkligen kan sjunga så är den jättevacker!  Hade säkerligen funkat i körformat också. 

• Bröllop2B
    josefine skrev 2011-02-13 18:02:24 följande:
    Fin men nog mycket svårsjungen. Kräver sin sångerska för den blir nog inte kul med falska toner här och där. Men om ni har någon som verkligen kan sjunga så är den jättevacker!  Hade säkerligen funkat i körformat också. 
    tänkte med cd isåfall, tror det finns i kyrkan där vi ska va, om man får de...!
  • Sannalouise87

Svårsjungen låt, men fin!

Cd tycker jag personligen är lite tråkigt. Vi fick köra det på vårt dop då tjejen som skulle sjunga blev sjuk dagen innan. Inte alls kul med Cd, och mycket finare när någon sjunger...blir liksom en annan känsla!

• Bröllop2B
    Sannalouise87 skrev 2011-02-14 11:14:26 följande:
    Svårsjungen låt, men fin!

Cd tycker jag personligen är lite tråkigt. Vi fick köra det på vårt dop då tjejen som skulle sjunga blev sjuk dagen innan. Inte alls kul med Cd, och mycket finare när någon sjunger...blir liksom en annan känsla!
    mjo, det är ju sant! Men jag har fler alternativ på lager =) eller ett iaf!
  • marinao

Jag tycker att låten är väldigt pampig, passar utmärkt till bröllop
    Håller nog med om att cd kan kännas lite opersonligt.
    Försök att hitta någon som kan sjunga dessa toner om det verkligen är just den låten du vill ha.
    Jag ska också börja leta sångerska till vår låt som vi vill ha
    Lycka till!

• förlovadflicka

Åh, jag älskar verkligen Andrew Lloyd Webber!!!!!!! Kör hårt säger jag bara, vi ska också ha ett flertal webber-låtar som mingelmusik på festen, bla love changes everything :) 

Svar på tråden Behöver lite åsikter på den här låten!!