Secret box - av honom?...
Udda skall vara jämnt. eller nåt.. ;o)
Kanske skulle önska sig en secret box från blivande mannen?...
Någon som gjort det / Fått en?...
Udda skall vara jämnt. eller nåt.. ;o)
Kanske skulle önska sig en secret box från blivande mannen?...
Någon som gjort det / Fått en?...
Häftig tanke
Undrar om min blivande skulle nappa på idén... Han har inte så många spärrar även om han hör till gruppen "datanördar och sci-fi-nördar" *hihi*
Undrar om man skulle plantera en idé till honom *hehe*
Min blivande har frågat mig om jag skulle vilja ha (han fick ett av mig i 2-års prsent).
Nja, sa jag... Men man skulle kanske kunna tänka om?
Hihi. Om inte annat (kanske så jätteromantiskt?..;o) så skulle det nog vara jättekul!
Men då blir det kanske heeelt fel?... Eller?!...
då kommer nästa fråga...ska man leta efter en manlig fotograf? :)
Haha! Nej!! ...Tror du de vet vad "man" vill ha?... ;o)
Hade du velat "släppa loss" din blivand med en kvinnlig fotograf menar du? Skulle det inte kännas konstigt?(för honom, henne och dig..:) )
tanken var inte så genomtänkt kanske!..
Men jag vet inte. Kanske hellre en kvinnlig fotograf ändå...
Kan föreställa mig min, och Bingo!... Ujujuj... Men bilderna hade säkert bivit snygga... ;o)
hahaha :) undrar vad vår bröllopsfotograf skulle säga om det? snacka om småpinsamt! :)
När jag gjorde min secretbox, så var väl ändå tanken att man skulle "låtsas" att man titar på mannen när man ser in i kameran... men om det är han och kvinnlig fotograf?
Låter som en kul idé i alla fall... Kanske något att tipsa svensexa-anordnare om?
Du får berätta hur det gick sedan =)
Nej fy!
haha.. det skulle jag aldrig tänt på!
Men vi är olika :P
Då vet jag vilka sorts kort min blivande kan ta,
jag tänder på antingen: Snygga män i kostym OCH slips! ^^ hihi.. ELLER när min mankommer hem från jobbet i arbetskläderna (byggarbetare) med massa smuts..
Då skulle väl boxen inkludera bara sådana bilder - då skulle jag blivit glad :D
Min man är inte alls någon kostymochslips typ, men ågon gång har han klätt ut sig för mig bara för att!
Sånt tycker jag om :D
Men skulle det verkligen vara sexigt med killar, som är lite halvnakna?
särskilt om dom inte ser ut som dom snygga muskelkillarna i modetidningar? ;)
JAg tycker inte ens det är upphetsande att se en halvnaken, solbränd, muskulös kille i en tidning, så frågan är om jag skulle tända på min man när han var halvnaken..
I verkligheten är det väl inte just det man tänder på när man är tillsammans.. utan andra små fenomen :)
MEN det var en intressant tanke och jag skulle inte ha något emot att se ett prov på en sådan secret box för att se om det blev bra! ;D
Hihi!
Att tända på?.. Njaee, det skulle jag nog inte heller faktiskt.
Med "naket".
(Men det behöver ju absolut inte vara naket, ju - som du skriver, det kan ju vara en hög toksnygga bilder?...)
Men "att han gjort det för min skull" vore ju en kärleksförklaring i sig!
Och är han dum någon gång sedan har man ju en "gisslan"... ;o) Skämt åsido.
Oj, låter bra! Haha. Fast nu har jag då Harm från serien "JAG" framför mig i vit uniform... Eller vita kallingar och sj'lva hatten....åhhhhhh!!!!
Jag kan tänka mig att göra det...men det verkar inte finnas fotografer här som gör det.
Jag har sett några sånna bilder när jag var inne på secret box! Tror via googel.
Blir skitbra för de flesta.
Sen tror jag ingen proffesionel fotografer skulle tycka det vore konstigt oavsett om de vore man eller kvinna :)
Å, jag hade älskat det! Hoppas min blivande vill göra en sån fotografering nån gång!
Jag tycker många verkar koppla secret box med porr/sex :/
Många VILL säkert ge just erotiska kort och det är inget fel i det!
Men väldigt många är ute efter ett annat budskap. Man kan vara sensuell, kreativ och sexig utan att det är porr.
Män gör sig lika bra som kvinnor på secret box! Män har ju en maskulin sensuallitet, och ofta vill de spegla manliga egenskaper som styrka, trygghet mm.
Och bara för att ingen ska bli pissed så finns det självklart män som vill se porriga ut och kvinnor som vill återspegla "maskulina" egenskaper ;) Skönhet ligger i åksådarens ögo - Är det inte ås man säger?
Vi lever ju i ett underbart genusmedvetet land!