• sandis1977

Sökes: Duktig Make up artist i SKÅNE

Efterlyser här om jag kan få napp eller förslag på en duktig tjej (eller kille) till att sminka mig på stora dagen, 30/7.
    Jag har bild sparad på´t ungefär hur jag vill se ut bor en bit bort från Lund och Malmö.

TACKSAM för svar!

• Svar på tråden Sökes: Duktig Make up artist i SKÅNE
  • Anna89

Min bästa vän är superduktig makeup artist som precis börjat på makeup store i malmö.!!

• sandis1977
    Anna89 skrev 2011-02-14 14:41:25 följande:
    Min bästa vän är superduktig makeup artist som precis börjat på makeup store i malmö.!!
    Har hon någon hemsida eller mail?
    Skulle gärna vilja se bilder om det finns några.

Tack för ditt svar!
  • annab10

Finns massor med make up artister om du kollar på modellbilder.se, gratis att bli medlem. jag tror ju inte du får de gratis men jag kan tipsa dig om en hel del där som jag känner och kan sina grejer.

• Diamondsandglitters

Hej!

Jag har bokat en MUA tjej på min stora dag som är duktig och bor i Malmö, men hon frilansar och är rörlig :) Hör av dig om intresse finns ...

• Fröken Skölds

Hej!

Jag har bokat en tjej som bor i Staffanstorp till mitt bröllop. Hon verkar verkligen jätteduktig. Har verkligen superfina bilder i alla fall. Fast ingen hemsida tror jag. Hon tog 900 kr inklusive en provsminkning där hon gör hela sminkningen och provar lite olika varianter om man vill det. Prisvärt tyckte jag. Hon kör även ut.

Hon skickade bilder till mig via mail.

sylwia.kwa@hotmail.com

• Sebastiána

Min frisör tar 550:-, men jag har ingen aning om hon är bra. Det finns inte så mycket altenativ där vi ska gifta oss. Kanske jag sminkar mig själv.

• Freakie

*puff puff*

Jag letar också ställe för hår & make-up i Malmö...

• LouiseMUA

Jag är makeup artist i Malmö & ställer gärna upp på detta jobb!
    Hör gärna av dig!
    Kramar Louise!

• bea

Hej Louise,

ser att detta är en gammal tråd men frilansar du fortfarande?

Svar på tråden Sökes: Duktig Make up artist i SKÅNE