Fotograf i skåne?
Halloj!
Vi letar fotograf till vårt bröllop i sommar. Är det nån som kan rekommendera någon fotograf som är verksam i skåne tro?
Tack!
Halloj!
Vi letar fotograf till vårt bröllop i sommar. Är det nån som kan rekommendera någon fotograf som är verksam i skåne tro?
Tack!
Jag rekomenderar vår fotograf! Vi gifter oss 20110611 så jag har inga egna bilder än, men kolla in hemsidan!
www.malinweinert.se
Jag rek Mickael Tannus som tog våra bröllopsfoton! Superproffsig o jättefina foton.
Se www.tannus.se
Lycka till
Sök på Eniro under fotografer, eller Google.
Kolla in hemsidan och åk sedan och besök fotografen.
Personkemin är jätte viktig!
Lycka till!
mettesfoto.blogg.se/
Här är vår blivand fotograf! :)
www.emelieohlsson.se
Tycker att hon tar fina bilder
Fredrik fotograferade vårt nyårsbröllop och vi är störtnöjda med hans bilder!!!
Finns ett smakprov av bilderna i mitt galleri...
Tycker Tannus är lovande ;) har ju faktiskt träffat honom i verkligheten på bröllopsmässan. Annars är Pixelbyrån ett super bra allternativ tror jag. Svårt att hitta proffsiga fotografer så man förlitar sig ju på att de som har råd att träffa sina kunder är de bästa.
Tjejen på
www.blommorobilder.se
Hon var på studentmässan i halmstad, jag var där med min systerson som skall ta studenten. Hon hade tagit fantastiska bilder på en student till häst, lite annorlunda bilder.
Jag rekommenderar helt klart www.malinward.com en superduktig tjej som även har humana priser! Hon ska fota vårt bröllop i december.
Jag rekomenderar mig själv :) Jag finns i centrala Malmö men kan självklart resa. För mer information får du gärna maila eller ringa mig. Hemsidan är under ombyggnad just nu, har inte riktigt fått upp alla bilder än.
www.nataliefotografi.se
nataliefotografi@gmail.com
Det är inte tillåtet att göra reklam här om sig själv eller binda kontakter. Söker du kunder så får du allt ta och annonsera som alla andra företag.
Mette Ottosson tycker jag är den absolut duktigaste och bland mest erfarna i Skåne! Alltid så himla livfulla bilder! Henne vill jag ha när jag gifter mig.
mettefoto.blogg.se
Oj nu blev det fel, mettesfoto.blogg.se ska det vara!
För alla er som letar fotograf till bröllopet vill jag bara säga Carolin Jacobsen i Malmö. Vi anlitade henne till vårt överraskningsbröllop och dop.
Vilken fantastisk fotograf, hon är duktig på att finna den rätta miljön, ljuset, platsen mm. Det ligger verkligen kärlek bakom varje bild hon tar.
Alla som sett våra bilder tycker de är jätte fina och säger samma sak, "ni ser så lyckliga ut", det vill man ju göra på sina bröllopsfoto. Men att få oss se lyckliga ut var nog en utmaning då vi tog fotona nere vid havet nu i feb när det blåste och var minusgrader i bara en tunn bröllopsklänning .
Bilderna blev verkligen super och vi blev så nöjda med alla bröllopsbilder, det enda problemet vi har nu är att vi har så många fina bilder så vi vet inte vilken vi ska förstora.
Carolin tog bröllopsbilder innan vårt bröllop och dop, hon följde med oss hemma och tog bild när vi förberedde barnen inför kyrkan därefter tog hon foto i kyrkan.
Även i kyrkan har hon verkligen lyckats få med allt som man själv missade som tårar, leende, lycka, kärlek, ja med andra ord verkliga ögonblicksbilder.
Jag ångrar inte för en sekund vårt val att fotograf.
Låt hennes bilder prata för sig själv http://www.carolinejacobsen.se
Ps. Vi ska även anlita henne för familje foto nu i sommar..
Hopps detta kan hjälpa någon som behöver en duktig fotograf.
Vad vet du om hon är duktig el inte..har hon fotat dig?? Vi blev i allafall jätte nöjda med fotograferingen och våra bilder.
Samt det är inte reklam det är ren upplysning..
Dessa skulle jag kika på extra om jag skulle gifta mig i Skåne:
Mette Ottosson mettesfoto.blogg.se
Lisa Wikstrand www.lisawikstrand.com
Marie Walther mwpd.se
Jenny Sandberg www.jennysandberg.se/
Lina Roos linaroos.se/
Urgulliga tjejer allihopa och extremt duktiga!
Många av de kontaktade jag också.
De tar 20-25.000 kr för ett heldagspaket.