Är det B med ringar från guldfynd?
Jag tycker inte heller ringen är särskilt viktig. Jag tycker helt klart man ska ha en, men vad den består av, hur den ser ut och vad den kostar tycker jag spelar mindre roll. Dyrare ringar ger inte bättre äktenskap.
Jag blev helt förälskad i en ring från heirings serie possibilities, och eftersom julafton närmade sig lät jag ju självklart min partner veta att jag gillade den. Och så på julaftonsmorgonen så friade han till mig, med den ringen. Så min förlovningsring är i silver med bara en gnutta guld och en ljusblå topas, 1500 tror jag den kostade. Vigselringen ska ju självklart vara från samma serie eftersom dessa är gjorda för att passa ihop, så det blir ytterligare en silverring med en liten diamant i mitten med lite guld runtom. Den kostade nog ca 2500. Exklusive gravyren dock.
Tycker verkligen mina ringar är helt fantastiskt fina, även om de inte kostade min partner tre månadslöner.
Även om min älskling hade friat med den fulaste ring jag någonsin sett så hade jag tagit emot den med glädje, min åsikt är den att: if the ring is the problem, the ring is probably not the problem.