Är det B med ringar från guldfynd?
förlovadflicka skrev 2011-07-24 18:26:18 följande:
Men men smaken är ju som baken, olika...
Mina ringar kostade 36000 tillsammans.
Skulle aldrig kunna köpa ringar för 36000 då det skulle vara grymt materialistiskt med tanke på hur mycket pengar vi har. Hur tänker du egentligen när du säger att man inte ska lägga ner 3000 på dem? Vet du inte om att det faktiskt finns fattiga människor även i Sverige som inte alltid har råd att köpa mat? (Inte för att det är så för mig... Längre!) Mina ringar är jättefina och glansiga, alla kommenterar alltid att min förlovningsring glänser så mycket. Och ringen är bara en symbol för vår kärlek, det är inte själva kärleken man ska sätta pris på, för det går inte!
Min fästman skulle ärligt talat aldrig vilja vara ihop med mig om jag begärde ringar för 36000 kr, för han skulle tycka att det var väldigt ytligt.
Ta inte illa upp, du sa vad du tycker och jag sa vad jag tycker om det du sa appliceras på mig.
Men allvarligt, det är ju för fan pinsamt hur ni går åt pyret och snöflingan! Skärp er! Är ni förbittrade över era egna val eller vad tusan handlar det om?
Och nej, jag har inga dyra ringar själv. Min är köpta på Guldfynd för där hittade jag en som jag tyckte var snygg och ringar intresserar egentligen inte mig det minsta.