• nikitakatt

Mitt albumklart, vilka fotografer! Studio 104/sthlm

Bubo skrev 2011-02-25 13:30:22 följande:
    Ja smaken är ju verkligen olika !
    Jag har ju väldigt svårt att se när klänningen är vitare än vitt. Inga som helst detaljer utan som ett vitt hål. I bland ser man inte någon som helst skillnad på bakgrund och klänning. Högdagrarna är helt fel. Grisfärg i hudtoner. Annars kan jag hålla med att stilen är rätt ok. Men begär man inte att allt ska vara korrekt ?
    Ja smaken är ju verkligen olika, vi är supernöjda med våra bilder från studio104 och ingen som sett våra bilder har påpekat varken att vi har grisfärgad hudton eller att bilderna saknar detaljer. Men kan man inte få kunder och är avundsjuk på att andra har nöjda kunder som gärna rekomenderar dem då kan man ju absolut gå in och anonymt racka ned på andras arbete. 

• nikitakatt
    Aniara4 skrev 2011-03-01 18:59:42 följande:
    Hahaha, ja det är den enda tänkbara förklaringen till att någon kan tycka annorlunda än du!
    Absolut inte men det tenderar sällan att vara framgångsrika personer som sitter på internetforum för att kritisera andra utan det är vanligtvis avundsjukan som spelar in där. Jag säger inte att man måste tycka lika, absolut inte, men hade den här personen varit en framgångsrik fotograf med tallang så hade den förmodligen inte gjort den där typen av kommentar och förmodligen inte heller gjort det anonymt.

De bästa inom sina yrkeskategorier tenderar helt enkelt inte sitta på internet och klanka ned på andras arbete utan de visar stolt upp sitt eget och låter det tala för sig självt.
Svar på tråden Mitt albumklart, vilka fotografer! Studio 104/sthlm