• I found my love

Present till tärnor och bestmännen...

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ge mina två tärnor och min mans två bestmän i gåva efter bröllopet!

Vi kommer betala halva tärnornas klänningar så jag vill inte att de ska vara något jätte dyrt! Men bestmännens kan gärna vara lite dyrare än tärnornas då de betalar sina kläder själva..

Har ni några tips och förslag till mig kanske?

Båda bestmännen är bil intresserade..

• Svar på tråden Present till tärnor och bestmännen...
  • eigollet
    www.withlovefrom.com    Jag köpte graverad fickplunta till toastmastern och ett graverat bokmärke till hans "sidekick".

www.alskadebarn.se        Massor av roliga smycken, designa själv osv.

Finns ju andra sätt att visa tacksamhet än med saker också! :) Spaupplevelse, gemensam liten "tackmiddag" med de närmaste som hjälpte till. Det behöver ju inte vara ute på restaurang utan lika gärna en mysig hemlagad middag eller pizza. Biobiljett och sitta barnvakt en kväll?
  • madelajnen

Jag har beställt pärlarmband till mina tärnor som matchar mitt, men till sambons bestmän vet jag inte ännu. Skulle vilja ha manschettknappar men det är så dyrt.

Beställde från Love and be proud http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=14327, otroligt trevlig tjej :)

• Sebastiána

Jag tänker ge ett smycke till tärnan men har ingen aning om vad vi ska ge marskalken (som det heter på svenska - och man kan bara ha en bestman)

• Mariabridetobe

Då jag gör mina egna smycken till bröllopet så gör jag även till mina 2 tärnor, så de får örhängen och halsband av oss. Marskalken vet vi inte än vad vi ska hitta på... Svårare med män!!

• FruFiddeli

Hej!
    Vill tipsa om en sida på nätet som heter godisboxen http://www.godisboxen.se/?id=8&cid=556&mid= . Man kan välja lite olika boxar med godis i, i vissa är det lotter eller biobiljetter också, sen får man välja ett eget foto som trycks på locket (hade ju varit kul att trycka en bild från bröllopet där), och sen skriver man en hälsning som trycks inne i locket. Jag skickade en sådan till min kompis som fyllde 30 för några dagar sedan och hon blev jätte glad och kom idag att tänka på att det hade ju kanske varit något som present till de som har någon extra uppgift på bröllopet. 

• Kattpoet

Min fick ett tack och en bamsekram och hon blev jätteglad för det.

Svar på tråden Present till tärnor och bestmännen...