Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Hår och make i sthlm? Kom med tips!

Min frissa var tvungen att avboka så nu behöver jag hitta någon annan som kan fixa hår och make. Gärna någon som kan komma ut till en istället för att jag ska irra omkring...

Jag har mailat ett flertal men de är redan upptagna. Gifter mig i augusti (norr om sthlm) men trodde väl inte att alla var uppbokade så långt innan.

Alla tips är välkomna!! 

• Svar på tråden Hår och make i sthlm? Kom med tips!
  • Skumboll
    Matilda Bäcker skrev 2011-02-20 16:28:05 följande:
    m-joy.se

Madeleine Jansson heter hon och utgår från Sthlm, Aspudden. Jätteduktig, trevlig och glad tjej!
    Tack för tipset! Synd att det inte fanns mer bilder på uppsättningar på hennes hemsida.
  • Skumboll
    Tittij skrev 2011-02-22 15:36:56 följande:
    Jag behvöer samma tips som dig. Nån som kan komma till mig i Danderyd och fixa här och make på mig och tärnan. Vilket datum gifter ni er? Vi letar till 20:e aug.
    13 augusti! 
  • Skumboll
    eigollet skrev 2011-02-22 15:56:55 följande:
    På Hair Design, Flemminggatan i Sthlm fins en tjej som heter Brita Petersen. Hon gjorde mitt hår och make-up, kom ut till mig här på landet 4 mil från stan med hela arsenalen prylar och gjorde mig jättefin! Bilder i mitt galleri. Hon har ingen hemsida men jag har sett bilder på hennes arbeten, hon gör massor av stilar, allt från klassiska uppsättningar till rocka-billy varianter med starka färger, löshår, hårsmycken, U name it. Rekomenderas verkligen!
    Tack, det ska jag kika närmre på!
  • Skumboll

Så, nu är makeup artist/hårstylist bokad! En sak till att bocka av!

Svar på tråden Hår och make i sthlm? Kom med tips!