Fotograf och vigselförrättare i Göteborg
Hej,
Finns det någon som kan rekomendera en bra vigselförrättare eller fotograf i Göteborg?
Det känns alltid bättra att välja någon som man blivit rekomenderad..
Hej,
Finns det någon som kan rekomendera en bra vigselförrättare eller fotograf i Göteborg?
Det känns alltid bättra att välja någon som man blivit rekomenderad..
Räkna med att många svar här kommer från wannabe-fotografer som skriver under pseudonym.
Kolla därför alla tips med ett kritiskt öga så du inte får nån som har väldigt lite erfarenhet.
Aha, tack för tipset! Hoppas att detsamma inte gäller för vigselförrättarna. :)
Seriöst svar: Jag funderar själv på Rixfoto. Han var supertrevlig på bröllopsmässan. :0) hans bilder är fantastiska. De är levande och jordnära. :0) Daniel tror jag han heter men hans hemsida är iallafall www.rixfoto.se
Tack för tipset! Jag ska gå in och titta på deras hemsida.
Vi har bokat eva quirbach. Helt underbara bilder. Kolla själv på http://quirbach.se/index2.php#/home/
Tänkte ni borgligt bröllop?? I så fall hittar ni vigselförättare här http://www9.goteborg.se/fortroendevalda/detail_namndstyrelse.asp?namnd=180
Annars har humanisterna även officianter (vet inte vad skillnad är) men de tar 2000kr.
Lycka till :)
Tack för tipset om Eva Q, har kollat in hennes hemsida och det är riktigt fina bilder. Vet ni vad det kostar att anlita henne? Tyvärr är det inga namn jag känner igen bland vigselförrättarna, det känns så tråkigt att välja någon man inte vet något om..
Har också bokat Eva Q och hon verkar väldigt trevlig och vi kommer att betala mellan 5-6000 kr för våra bilder. Bäst är att begära in offerter från fotografer som ni är intresserade av. Vi bokade eva nästan 1 år innan och vi gifter oss 27/8, redan då var många av de fotografer vi var intresserade av bokade. Ut och jaga så ni blir nöjda.. :)
Har också bokat Eva Q och hon verkar väldigt trevlig och vi kommer att betala mellan 5-6000 kr för våra bilder. Bäst är att begära in offerter från fotografer som ni är intresserade av. Vi bokade eva nästan 1 år innan och vi gifter oss 27/8, redan då var många av de fotografer vi var intresserade av bokade. Ut och jaga så ni blir nöjda.. :)