Cake topper
Finns det någon som har tips på var man kan köpa fina och gärna originella cake toppers. Jag har tittat på e-bay och kakburken men undrar om det finns någon butik i Stockholmsområdet som säljer.
Finns det någon som har tips på var man kan köpa fina och gärna originella cake toppers. Jag har tittat på e-bay och kakburken men undrar om det finns någon butik i Stockholmsområdet som säljer.
Jag är inte hemma i stockholm.
Men jag handlade min på www.tartdecor.se (och de brudpar jag bakat åt har också handlat på samma ställe hittills förutom dom första :) )
Tack för tipset! Ska kika in där.
Massor av originella cake toppers finns på Etsy!
www.etsy.com/listing/68094118/cute-couple-on-the-bike-vespa-wedding&ga_search_query=cake+topper&ga_page=11&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
www.etsy.com/listing/49645173/love-angels-wedding-cake-topper-love&ga_search_query=cake+topper&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
www.etsy.com/listing/67093435/cute-couple-with-balloons-custom-wedding&ga_search_query=cake+topper&ga_page=2&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
www.etsy.com/listing/66894640/custom-robots-cake-topper&ga_search_query=cake+topper&ga_page=9&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
www.etsy.com/listing/68439736/black-two-initials-ampersand-monogram&ga_search_query=cake+topper&ga_page=9&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade
Jag köpte också min på Etsy, små figurer som ser ut som oss, och två små hundar (för de är ju en del av familjen också, haha) :)
Etsy är f ö rena drömmen för allt bröllopsrelaterat ;)