• meah2000

Schalins norrsken Himla eller Virvla!

Det börjar bli dax att köpa min vigselring!!

Jag skulle vilja ha schalins Himla eller Virvla.

Jag har inte sett dem i verkligheten utan bara på nätet.
    Men jag skulle vilja se hur dom ser ut på fingret.

Finns det nån därute som skulle vilja dela med sig av en bild på nån av dessa ringar?
    Helst HIMLA i rött guld om nån har det!

Vore så tacksam

• Svar på tråden Schalins norrsken Himla eller Virvla!
  • annicka

Jag har själv varit till en butik och testat Schalins-ringar under veckan. De är fantastiska :) Jag tycker att du ska gå i hos en återförsäljare och prova ringarna så att du får se hur de sitter på ditt finger och för att se dem tillsammans med förlovningsringen.

Jag har ännu inte bestämt mig helt för vilken ring jag ska ha, men det lutar åt Schalins Allians 237-47.7

• meah2000
    annicka skrev 2011-02-22 14:53:51 följande:

Jag har själv varit till en butik och testat Schalins-ringar under veckan. De är fantastiska :) Jag tycker att du ska gå i hos en återförsäljare och prova ringarna så att du får se hur de sitter på ditt finger och för att se dem tillsammans med förlovningsringen.

Jag har ännu inte bestämt mig helt för vilken ring jag ska ha, men det lutar åt Schalins Allians 237-47.7

Ja den var oxå fin :)
  • lamickis

Jag har nog bestämt mig för virvla...så fin! himla är också otroligt fin men virvla är mer vad jag känner att vi ska lägga på ring, sen passar den otroligt bra med förlovningsringen..
    på lördag åker vi o beställer ringen Skrattande

• moonias

De är superfina! Är ev inne på Himla själv :). Va bara observant på VAR du köper! Jag har tittat både på vigselbutiken.se, Guldbutiken samt en lokal smyckes/guldsmedsaffär där jag bor och det skiljer  många tusenlappar från ställe till ställe! För mig blir vigselbutiken.se billigast, Himla kostar 4000-7000 mindre där jämfört med de andra ställena!!

• drömmer
    moonias skrev 2012-03-21 19:28:37 följande:
    De är superfina! Är ev inne på Himla själv :). Va bara observant på VAR du köper! Jag har tittat både på vigselbutiken.se, Guldbutiken samt en lokal smyckes/guldsmedsaffär där jag bor och det skiljer  många tusenlappar från ställe till ställe! För mig blir vigselbutiken.se billigast, Himla kostar 4000-7000 mindre där jämfört med de andra ställena!!
    Vad får du betala där då? Står ju inga priser...
  • moonias

Himla kostar 11900kr hos Vigselbutiken :). "Storasyster" Gnistra kostar 27400 där och över 38000 på Guldbutiken...!! Sjuk skillnad, butikerna ligger 200m från varandra här i stan! Virvla har jag inte koll på...

• drömmer
    moonias skrev 2012-03-21 20:39:54 följande:
    Himla kostar 11900kr hos Vigselbutiken :). "Storasyster" Gnistra kostar 27400 där och över 38000 på Guldbutiken...!! Sjuk skillnad, butikerna ligger 200m från varandra här i stan! Virvla har jag inte koll på...
    Oj herregud vilken skillnad!! Jag har precis skickat iväg en prisförfrågan på en ring nu så jag hoppas de ger mig ett bra svar . Vill ha en enkel vigselring då jag har två ringar sen tidigare som ska höra ihop med den och är sugen på Schalins europa exklusive neapel.
  • Fjärilen

Jag har köpt himla som vigselring, jag kan lägga in en bild i kväll.

Jag kollade på både virvla och gnistra med. Men jag tyckte att virvla var för liten och gnistra alldeles för stor :)

Jag köpte min på hedensguld, de har pris garanti.

• Viccan

Jag sitter och funderar på exakt samma ring(ar).
    Vi diskuerar och funderar med sambon och han vill så gärna att jag ska ha Norrsken, Gnistra.
    Och jag vill innerst inne ha denna ring jag med, men nöjer mig såklart med Norrsken, Himla om man måste tänka på ekonomin.

Får nog fundera lite till innan vi bestämmer oss.

Lycka till!

• Viccan
    Viccan skrev 2012-03-28 11:05:58 följande:

Jag sitter och funderar på exakt samma ring(ar).
    Vi diskuerar och funderar med sambon och han vill så gärna att jag ska ha Norrsken, Gnistra.
    Och jag vill innerst inne ha denna ring jag med, men nöjer mig såklart med Norrsken, Himla om man måste tänka på ekonomin.

Får nog fundera lite till innan vi bestämmer oss.

Lycka till!

Måste tillägga att det är Vitt Guld som vi vill ha och att jag har varit inne och provat båda ringarna och fastnade verkligen för Gnistra redan hos Guldsmeden.
Svar på tråden Schalins norrsken Himla eller Virvla!