• nyförlovad

åh jag har beställt en inbjudan per person!! haha

vi ska bjuda ca 80pers men ingen är singel så det blir ju 40 inbjudningar men kom just på att jag beställt 85st o det slog mig nu när jag satt o tog fram alla adresser..... det kostade ändå 2500.- så jag hade ju gärna betalt hälften....haha mailar Calligraphen nu för att se om det är försent....

• Svar på tråden åh jag har beställt en inbjudan per person!! haha
  • TheD

Hahahahahaha! Det är något du kommer komma ihåg och skratta åt ;)

Hoppas det går att ordna.

• Dannis

Nämen, sånt som händer. Hoppas du hinner avbeställa Glad
    Men roligt ändå. Ibland tänker man inte långt inte.

• flowerlowa

hahaha, fyyy vad retligt... ibland är inte huvudet med!

• Ankis88

Fast är det inte så att man betalar mest för "mallen" som de använder för att skriva ut? Sedan tror jag att det kan bli billigare med hälften av inbjudningarna, men jag skulle inte räkna med hälften av pengarna. 
    Så kan du tänka om du inte kan avbeställa  

• Fossing77

annars kan du  kanske klistra ett foto av er över texten på de som blir över och använda som tack-kort? Glad

• Lande

ha ha ha .. härligt att höra att någon annan gjort samma sak som jag :) .. men vi kom inte på det fören efter vi hade klistrat ihop alla 80.. pust..
    våran lösning blir nog att använda oss dom till bordsplaceringen i stället

• Willowfield

Aj aj aj.. tänk så tokigt det kan bli--
    Hoppas det löser sig

Själv tänkte jag tvärtom, gör ju korten själv, och räknade 74 kort kort och har därmed sagt till nästan allt och alla att vi blir kanske en 60-65 personer....men där blev det galet.
    För bara ett par av korten är till singel personer, så egentligen blir vi ju 2*74= törs inte räkna ut det..  

• solros

Vi här ochså lyckats beställa ett inbjudnings kort per person... surt... 80 kort, och efteråt kom vi på att det hade räckt med 40, haha. men det där med tack kort var ju en väldans bra ideé...

Svar på tråden åh jag har beställt en inbjudan per person!! haha