• EmmaHenke

Vilken klänning finast ?

VIlken av dess kläningar är finast tycker ni ? Ska vara till mina två döttrar på 26 mån och 11 mån. Bröllopet är ett avslappnat utomhusbröllop.

1.

2.

3.

• Svar på tråden Vilken klänning finast ?
  • mikita

Jag röstar på nr 1. I andra hand nr 2.

• Willowfield

Nr 2 :) med tanke på att det skiljer ett år och den minsta e så liten.. :)

• Tittij

Svårt... Ingen var helt perfekt i mitt tycke
    Tvåan är bäst, men materialet känns ju väldigt billigt och HM.. Ettan är mest "bröllopig" men lite för mönstrad för min smak. Men av de alternativen du ger så röstar jag på tvåan!

Och jag tycker det är fina klänningar alla tre, dock så är de inte helt hudnra till bröllop tycker jag. Om det är brudnäbbar vi pratar om. Ska ni bara vara gäster funkar alla tre!

• EmmaHenke
    Tittij skrev 2011-02-28 09:43:56 följande:
    Svårt... Ingen var helt perfekt i mitt tycke
    Tvåan är bäst, men materialet känns ju väldigt billigt och HM.. Ettan är mest "bröllopig" men lite för mönstrad för min smak. Men av de alternativen du ger så röstar jag på tvåan!

Och jag tycker det är fina klänningar alla tre, dock så är de inte helt hudnra till bröllop tycker jag. Om det är brudnäbbar vi pratar om. Ska ni bara vara gäster funkar alla tre!
    Med tanke på att det ska vara ett väldit avslappnat bröllop så vill jag inte ha för "fina" klänningar på dom. Jag ska t.e.x inte ha "fina" skor utan jag ska ha illgröna converse
  • Lilique

Min röst faller på klänning #2! Ursöt liten kreation det där.

• moonlightgirl

Jag lägger min röst på klänning nr 1 tycker den var hur söt som hellst och tror att den passar bäst till de gröna skorna du skrev att du tänkt att de ska ha.  =)

• Rebecka och Jens

Jag tyckte nr 3 va urgullig,så jag röstar på den!

• frallan

Definitivt nr 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Så söt!
    Coolt med gröna converse, sånt gillar jag!

Svar på tråden Vilken klänning finast ?