• Freakie

Konditori Katarina i Malmö - någon som har testat?

Är det någon som har testat bröllopstårtorna från Konditori Katarina i Malmö? Priserna verkar vettiga, i alla fall om man jämför med mycket annat i Malmö.

Tar även gärna emot andra tips på konditorier som har bra/goda bröllopstårtor

• Svar på tråden Konditori Katarina i Malmö - någon som har testat?
  • MaddeåMats

Bengts Konditori i Staffanstorp gör jätte goda tårtor så vi kommer beställa vår därifrån, vi ville dessutom ha en tårta där våningarna ligger staplade på varandra (se bildgalleri) och det kunde de tyvärr inte göra på Konditori Katarina, men annars har de tårtor jag ätit därifrån varit goda

• Freakie

Okej... Vi har inte kommit så långt så att vi har bestämt oss hur tårtan ska se ut. Får väl ta hem lite smakprov från Konditori Katarina och börja med det

• Strömborg2011

Har Bengts Konditori en hemsida?

• Freakie
    MaddeåMats skrev 2011-03-08 13:27:58 följande:
    Tyvärr inte....
    Det var ju trist, alltid lite lättare om det finns lite info + bilder att titta på.
    Men ska kanske slå dom en pling...
  • Hvidbrud

Gillar smaken på Amarants tårtor bättre, men Katarinas är ju jätte fina!

• MaddeåMats

Freakie: håller med dig om att det varit bra med en hemsida, men jag såg en av deras bröllopstårtor i fönstret och den såg ut percis så som jag ville
    Sen ringde jag och pratade med dem och de var verkligen jätte trevliga, och billiga

• JenniferS

Jag vill rekommendera Katarina konditori starkt, har smakat tårtor därifrån många gånger  Deras tårtor är mycket goda!

Svar på tråden Konditori Katarina i Malmö - någon som har testat?