• Ninana

Lördag 6 augusti 2011

Hej! Vilka ska gifta sig 6 aug? Ni får gärna berätta om lokalen, mat och tårtan, posta bilder osv! Det blir kul ;)

• Svar på tråden Lördag 6 augusti 2011
  • TheD

Hejhej! Jag gifter mig den 6:e augusti :) Stor sal/lokal (Lustgården) på ett hotell, medelhavsbuffé, osv... Har inte så jättemånga bilder. Ska se vad jag kan leta fram.

Hittar ingen bild på lokalen! Får bli sen när vi har dekorerat :)
  • Jossis81

Hej! Här är en till :) Den 6 augusti blir jag fru Karlsson :) vi ska ha kyrkobröllop och sedan fest i en perfekt liten lokal. Färgtema är ivory, ljusrosa och ljusgrönt. Och hela bröllopet kommer att ha diamanttema :)

Kika gärna in våran hemsida och blogg!

www.josephineochanders.brollop.com

• My Wedding 2011

får man va med om man gifter sej den 5:e? närmare kan man väl inte komma trots allt?

• Ninana

@ My wedding 2011 : du  får gärna va med ;)

Vi kommer gifta oss i spegelsalen på grand hotel i stockholm, inte så många gäster ca 70 pers, ska ha italiensk buffé ;)

Jag har inte några bilder än, sitter kollar på klänningar och tårtor osv :D

• Ninana

jag vill gärna ha den här klänningen, måste kontakta olika siter och se om de kan fixa den ;)

• My Wedding 2011

TACK!

vi kommer gifta oss i vår hemstad, Falkenberg. Vi har precis (så gott som) bestämt det och inte kommit så långt i någon planering... Det hänger på att vi kan boka med en Herrgård här i stan, borgerlig vigsel i trädgården och sedan en liten middag på herrgården. Vi vill bara ha de närmaste, så vi blir antagligen mellan 10-20 pers med familj och vänner. Lagom för oss... Vi har dock inte helt bestämt oss angående inbjudningarna.. vi får känna efter lite..

ska ta kontakt med herrgården igen tänkte jag, nästa vecka och se om vi kan komma fram till något kostnadsförslag...

• My Wedding 2011

detta är temat vi komme ringå i för middagen på kvällen... det kanske ändras något då detta är det gamla från i somras som ligger kvar på hemsidan. Men jag pratade med dem för ett par veckor sedan och de höll då på att planera menyn och det skulle vara herrgårdsbuffe med massa olika ärtter.. kött, fågel och fisk, något för alla. Samt att det skulle vara underhållning bland personalen, lite alá Wallmans salonger.. låter skitskoj och precis så avspänt och roligt som vi vill ha det! Ingen 3 rätters sittning för oss...

• My Wedding 2011
    My Wedding 2011 skrev 2011-03-02 22:48:14 följande:
    detta är temat vi komme ringå i för middagen på kvällen... det kanske ändras något då detta är det gamla från i somras som ligger kvar på hemsidan. Men jag pratade med dem för ett par veckor sedan och de höll då på att planera menyn och det skulle vara herrgårdsbuffe med massa olika ärtter.. kött, fågel och fisk, något för alla. Samt att det skulle vara underhållning bland personalen, lite alá Wallmans salonger.. låter skitskoj och precis så avspänt och roligt som vi vill ha det! Ingen 3 rätters sittning för oss...
    länken till temat... http://www.hertigen.se/herrgardsbuffe.html
  • In Wonderland

Jag gifter mig också den 6 augusti. Vad roligt att få kontakt med andra brudar som gifter sig då. Kan vi planera och vara nervösa tillsammans Flört

Vi gifter oss i Visby och har kommer att  ha 120 gäster. Färgtema är rött, men jag och mina tärnor har inte hittat några fina röda klänningar än så kanske får ändra det. Har beställt min klänning, men inte fått den än. Längtar såå!

Har ni kommit långt i planeringen?

• Ninana

Var har du beställt klänningen? Visa bild ;)

Vi har inte kommit så långt, har precis beställt kort och det känns nervöst..

• Ninana

Nu har jag beställt kort och så här ser de ut

inbjudningskort, du & jag, svart

Svar på tråden Lördag 6 augusti 2011