• JoMu

Fotograf i Alingsås/Trollhättan & runt där?

Letar efter en billigt men ändå bra fotograf i Alingsås, Vårgårda Trpllhättan trakten?! Någon som vet/har erfarenhet av de?!!?
    Mvh.A 

• Svar på tråden Fotograf i Alingsås/Trollhättan & runt där?
  • mojikanan

Vi har bokat en kille i Alingsås som vi fastnade för..
    Sen beror det ju på vad man tycker e billigt o vad man tycker det är värt att lägga ut på sina foton.. :)  

• PimPim83

Fotogenicco i Alingsås! Han har priser för bröllop från 2900:-. Kolla fotogenicco.com Men precis som Mojikanan skriver så beror det ju på vad man tycker e billigt....

• mojikanan
    PimPim83 skrev 2011-03-03 09:28:57 följande:
    Fotogenicco i Alingsås! Han har priser för bröllop från 2900:-. Kolla fotogenicco.com Men precis som Mojikanan skriver så beror det ju på vad man tycker e billigt....
    Vi kommer att använda oss av Fotonicco!! Gillar hans bilder sen så tyckte ja inte han var så fasligt dyr! 
  • JoMu

Tackar så mycket för svar.. Jag tänker mig högst 5000kr, men skulle de vara en riktigt bra fotograf så kanske jag skulle ha kunnat gå högre.. Men ska absolut kolla med Fotonicco:)

• mojikanan
    JoMu skrev 2011-03-03 17:39:34 följande:
    Tackar så mycket för svar.. Jag tänker mig högst 5000kr, men skulle de vara en riktigt bra fotograf så kanske jag skulle ha kunnat gå högre.. Men ska absolut kolla med Fotonicco:)
    Vi använda oss av ett av hans bröllops paket  
    och då ingick det 2 timmar med fotoassistent
    4 st kopior 18 x 24
    25 st 10 x 15

För 5030 :-  Tycker att han verkar vara väldigt personlig i sina bilder!!
    Man vill ju e på bilden om 10 år och få samma känsla.. :)  
Svar på tråden Fotograf i Alingsås/Trollhättan & runt där?