• linaamanda

Frisör och makeup-artist i Malmö/Ystad trakten?

Hej!

Ska gifta oss i Ystad i juli i sommar o undrar om någon har tips på någon bra frisör och/eller makeup-artist som kan tänka sig ställa upp? Vill inte lägga en förmögenhet så tänkte man kanske kunde få något bra insidertips härifrån. Någon som kan dela med sig av tips, bekanta, erfarenheter?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Frisör och makeup-artist i Malmö/Ystad trakten?
  • josse80

Jag ska också gifta mig i Ystad och har en frisörsalong som heter salong Point, Jag är jättenöjd. De har en tjej som de har kontakt med som sminkar. Har ni bokat någon som ska sjunga i kyrkan, för det har vi lite problem med?

• linaamanda
    josse80 skrev 2011-03-03 19:18:25 följande:
    Jag ska också gifta mig i Ystad och har en frisörsalong som heter salong Point, Jag är jättenöjd. De har en tjej som de har kontakt med som sminkar. Har ni bokat någon som ska sjunga i kyrkan, för det har vi lite problem med?
    Tack för tipset! Hur mycket tar de för bruduppsättning och smink?
    Vi har en kompis som ska sjunga på vår vigsel, hon är från Stockholm så kan nog inte låna ut henne tyvärr ;)
    Vart ska ni gifta er och ha bröllopsfesten?
  • josse80

Jag ska gifta mig i Maria kyrkan och festen ska vi ha i Cabinen som ligger i folkets park. Känner lite smått panik för hon som ska sminka mig har nu ringt och avbokat. Har du hittat någon i Ystad som kan sminka?
    Vart ska ni gifta er och hålla festen?

• Diamondsandglitters

Jag ska bli sminkad av en jätte duktig makeup artist, hon är från Malmö. Är du nyfiken så kan jag maila hennes mailadress så kan du kontakta henne..

Svar på tråden Frisör och makeup-artist i Malmö/Ystad trakten?