Tjolahopp vilken skön shoppingdag!
Hade några störtsköna timmar på stan efter jobbet idag. Orkar för det mesta inte shoppa när arbetsveckan är slut, men idag gick jag in i nån sorts andra andning!
Första stoppet, butiken jag beställt slöja från. Slöjan är helt ljuvlig, beströdd med strasstenar. Bäst av allt är att den är vändbar, dvs att det sitter stenar "mitt emot" varann på båda sidor om tyllen!
Nästa stopp, en annan brudbutik. Här hittade jag den sötaste tiara jag nånsin sett, passar perfekt till slöjan. Hade en billig begagnad tiara sen innan, men den är inte tillräckligt fin för min nya vackra slöja. Tiaran jag hittade idag var också billig, men helt ny och precis så som jag vill ha den. Trodde inte att jag skulle hitta denna design till bra pris, vilken tur man kan ha!
Stopp nr 3, butikskedjan Glitter. Inte visste jag att de har brudväskor! Billigt var det också, 159 spänn för en ljuvlig liten sak i ivory. Tips till er som vill ha en fin liten kuvertväska men inte lägga en förmögenhet på en sådan detalj.
På hemvägen hämtade jag ut paketet med min bröllopsparfym - La Perla J'aime. Nu snackar vi italiensk lyx och glamour, känner mig som Sophia Loren! =)