• Fru Pettersson

Morgongåvefotografering bokad

Jag har precis bokat en morgongåvefotografering av samma fotograf som ska fota vår bröllopsdag. Känns lite pirrigt, men ska bli fantastiskt roligt. Någon som har erfarenhet och några tips kring detta?

• Svar på tråden Morgongåvefotografering bokad
  • loluna

Fin manykyr/pedikyr, makeup och frisyr, Gärna proffessionellt.
    Inga tätt åtsittande kläder och underkläder några timmar innan...
    Försök att hitta underkläder som du känner dig bekväm i
    Det blir jättefina bilder med en slöja!
    En del tycker att lite bubbel lättar på stämningen.
    Ta med dig något att ha på först (typ linne, kimono, badrock) och klä av dig så smått... det kan kännas jätteskumt att klä av sig med detsamma :)
    Lycka till!

• Norrtälje2011

Jag har också bokat en sån fotografering med "vår fotograf" Mia Lewell. Vill ha mer romantiska än erotiska bilder (och tror att min blivande man också uppskattar det). Tänker ta med mig mina bröllopsskor och halsbandet jag ska ha när jag gifter mig. Vi ska fota hemma hos en kompis till mig och hon kommer vara hemma som "stöd" och sminkös Bilderna får jag sedan i en presentask färdig att överlämna kring bröllopet. Ser jättemycket fram emot detta!! <3 <3 <3

• loluna

Jag har faktiskt gjort det en gång innan (till 2-års present)...och nu har jag råkat vinna en tävling så jag kommer få en sådan fotografering. Undrar om jag hinner inann bröllopet?

Svar på tråden Morgongåvefotografering bokad