• LisaEleonor

Visa hela era outfits!

Här är min klänning, hittar ingen bättre bild på internet. Mina band kommer se annorlunda ut och jag kommer ha kortare slöja. Det är släp på den ändå.

Sedan vet jag inte om jag ska ha halsband, armband och örhängen, kanske blir lite mycket. Men jag fastnade för de här.

Och mina skor =)

Och min väska, är väldigt kär i den.

• LisaEleonor
    Fossing77 skrev 2011-04-01 10:18:29 följande:
    Superfin väska!! Vart har du köpt den? Och finns den i andra färger?
    den är köpt på www.etsy.se vad jag såg fanns den i en mörklila också. Jag tittade bara efter lila =)
  • LisaEleonor
    Chicita skrev 2011-04-02 10:26:24 följande:
    Nu ska jag göra ett försök på att visa min outfit även om jag inte har exakta bilder...
    Min klänning kommer troligtvis inte att ha den där öppningen med avvikande tyg fram. Men jag hinner ångra mig *S*
    Min kommer vara i vit brokad, med grön "underklänning". Vidare klockärmar, och synlig tight underärm
    Kommer ha bälte i midjan istället för avskärningen under byst också... men det här är bästa bilden jag kan hitta om man ska se en i tyg, annars är det den högra bilden på min avatar/icon som är det mönster jag syr efter på ett ungefär...
    [agape-brud.jpg]

Funderar på någon liknande frisyr

Mitt specialbeställda pannsmycke:

Mitt halsband och örhängen:

Skor letar jag efter med ljus och lykta.
    Jag vill ha en liten platå, och lite klack. Men det får absolut inte vara en hög klack ,eller hög nivåskillnad
    Jag är så kort att jag känner att jag måste få lite höjd. Men blir klacken mer än ett par cm så får jag så ont i foten att jag inte kan gå. Så 1-2 cm platå och 3-4 cm klack är nog optimalt... Och sandalmodell så det passar med temat... Hittar ni så tipsa gärna...
    Helt off-topic. Men åh, Arwen-smycken, vart har du köpt dem?
  • LisaEleonor

lepaus, klänningen är en nixa =) Första jag har sett därifrån som hade släp och så. Det är klädda knappar i ryggen och snörning, hade inet sett det innan på deras klänningar

• LisaEleonor
    Chicita skrev 2011-04-03 13:20:45 följande:
    På Tradera Solig
    Sök annars på Arwen Evenstar på Google så kommer det upp en del sidor som säljer både dom och andra från LOTR
    Tack =) Har letat ett tag men har inte hittat i Sverige. Kommer nog inte ha dem när jag gifter mig, men jag skulle verkligen vilja ha de smyckena
  • LisaEleonor

teddy66, vilken underbar klänning! Blev lite avundsjuk =) Jag tycker allt passade ihop, snyggt med rött i tiaran.

• LisaEleonor
    teddy66 skrev 2011-04-10 16:03:09 följande:
    Hittade smyckena på hemsidan du länka till :) på Etsy så man tackar så mycket
    Vad roligt =) Etsy har blivit min favoritsida under bröllopsplaneringen.
Svar på tråden Visa hela era outfits!