• Malle

Visa hela era outfits!

Åhhh vad alla har vackra och genomtänkta outfits!
    Jag är inte helt klar än, men gör ett försök. Har lite ångest över smyckena då jag väljer mellan mammas gamla tiara som är jättefin i gult gult och pärlor och nyinköpta smycken. Jag är mer för vitguld/silver - både ringarna och armbandet som är ett gammalt arvegods är vita med briljanter.

Klänningen (med bandet men utan blomman):

Skorna:

Buketten något liknande denna:

Älskar detta halsbandet:

Men sen vet jag inte hur jag ska göra. Är lite rädd att det ska bli för mycket med tiara också. Om det blir en lutar det åt något sånt här:

Tacksam för tips!

• Malle

fluff2011: 
    Vad roligt att du tycker om den, jag blev kär på en gång! Modellen heter Nolita och kommer från Garamaj.

• Malle
    Amejuli skrev 2011-04-26 16:49:22 följande:
    Malle:

Litet tillägg. Nu har jag inte läst i tråden om du redan svarat på vart du köpt ditt halsband. Men det ser ut som att du har köpt det på etsy, eller åtminstone har de liknande där. Och där kan du säkert hitta ett hårsmycke som matchar ditt halsband bra? Ett ytterligare litet tips bara...

Som sagt, himla fin outfit vad du än väljer!
    Tack så jättemycket för uppsättningstipsen!!! Tycker det är jättesvårt med make-up och hår och kan inte bestämma mig, men det var verkligen många fina bilder du publicerade. 

Halsbande kommer från www.vintagebridaljewellery.co.uk/
    Jag har faktiskt bestämt mig för att bara ha en liten tiara alt. hårsmycke samt örhängen, så det blir inget halsband för mig. Hoppas på så sätt att det ska bli lite mindre prinsessigt :)

Tack för en underbart inspirerande tråd!  
Svar på tråden Visa hela era outfits!