• Phadda

Hjälp med utgångslåt!

Hej!

Jag och min fästmö har bestämt oss för att gifta oss i sommar, och jag vill gå ut ur kyrkan till en riktigt bra låt! Vi e ett ungt par, och därför vill jag ha en ny, modern låt som är sjukt skön men ändå passar till ändamålet! Har läst runt lite här på forumet och det är bara gamla låtar som nämns, så nya och roliga låtar sökes! Skrattande

• Svar på tråden Hjälp med utgångslåt!
  • Margris

Smaken är ju som baken men vaf gillar ni för typ av musik? Vi gillar båda lite"hårdare" musik så vi har valt att gå ut till The Darkness I belive in a thing called love. Oväntat och med glimten i ögat....

• Phadda
    Margris skrev 2011-03-09 20:22:02 följande:
    Smaken är ju som baken men vaf gillar ni för typ av musik? Vi gillar båda lite"hårdare" musik så vi har valt att gå ut till The Darkness I belive in a thing called love. Oväntat och med glimten i ögat....
    Vi skulle nog mer vilja ha en gladare låt, inte så hård! :)
  • FriPhi

Jag och min kille ska ha Destination Calibra

">

vi har hittat en tjej som ska spela saxofon till och jag tror att det kommer bli alldeles perfekt :)

Såg någon här inne som skulle ha Oh my god som var med i årets melodifestival annars., glad och ny.

• mala5

Vi ska ha Underbart med Kalle Moraeus. Först tänkte vi ha We are the champions, men den trodde inte kantorn
    blev så bra på den orgel som finns i kyrkan ;)

• prosic

Som utgångslåt hade vi I was made for loving you med Kiss. En kille sjöng och två gitarrister

• Mirjami

Utgångslåt har vi inte bestämt, men om jag får min vilja igenom att min m2b väntar vid altaret medan min far leder in mig ska vi ha en sång som heter "Can´t wait to marry you" som finns på youtube. Har dock inte funnit ngn kvinnlig solist för den ännu. Den handlar om en kvinna som sjunger till sin blivande make nämligen.

• Loppansson

jag skulle ha valt I gotta a feeling med Black eyed peas... skjukt bra låt som får stämningen på topp!! och om ni ska ha en fest efter vigseln så blir det ju en bra uppladdning inför den :)

Svar på tråden Hjälp med utgångslåt!