• MrsT2011

Butik som säljer axelbandslös BH?

Har nu bestämt mig för att köpa en BH och vill gärna ha en som är vacker och matchar brudklänningen. Helst ivory men en kritvit eller tvåfärgad BH går också bra. Har ganska liten byst, storlek 75B.

Tips på inköpsställe?? Har finkammat utbudet på budgetställena H&M, Lindex och KappAhl, men de hade som väntat ingenting. Priset spelar ingen roll men jag är för dålig på sånt här så jag tänkte be om er hjälp! 

• Svar på tråden Butik som säljer axelbandslös BH?
  • Sebastiána

Jag har flera axelbandslösa BH:ar. De finns på alla möjliga ställen. Jag har köpt mina på HM och Lindex.

• TheD

Jag har bhn utan band. Köpta bl.a från H&M och Lindex. Finns ju överallt. Cubus har väl också? Alla butiker med underkläder har vad jag vet...

• majflicka

Laredoute tycker jag har fina underkläder, de har många axelbandslösa.

• Freakie
    MrsT2011 skrev 2011-03-11 12:05:47 följande:
    Har nu bestämt mig för att köpa en BH och vill gärna ha en som är vacker och matchar brudklänningen. Helst ivory men en kritvit eller tvåfärgad BH går också bra. Har ganska liten byst, storlek 75B.

Tips på inköpsställe?? Har finkammat utbudet på budgetställena H&M, Lindex och KappAhl, men de hade som väntat ingenting. Priset spelar ingen roll men jag är för dålig på sånt här så jag tänkte be om er hjälp! 
    Beror lite på vart i Sverige du bor Flört
  • loluna

Jag har köpt min på La Leia för 400kr, men den SITTER (och har lite stoppning dessutom). Märket är After Eden. Jag har jagat runt överallt och beställt och lämnat tillbaka, men den här BHn är verkligen super!!! Märket finns på lite dyrare butiker, men kolla även på typ Triumf.
    Prova den innan du köper!!!

• Vi2alltid
    Margris skrev 2011-03-11 17:21:32 följande:
    Change har bra BHar. Jag har köpt min axelbandslösa BH där i ivory som sitter jättebra och är väldigt fin.

shop.change.com/se/bh/axelbandslos-bh/795/

Den där är ju en storfavorit! Tyvärr verkar inte jag vara skapt för att ha axelbandslöst, men om det där är den jag tror så är den min favorit ändå, fast med axelband :)
  • MrsT2011
    Margris skrev 2011-03-11 17:21:32 följande:
    Change har bra BHar. Jag har köpt min axelbandslösa BH där i ivory som sitter jättebra och är väldigt fin.

shop.change.com/se/bh/axelbandslos-bh/795/
    Vilken ljuvligt vacker BH! Ska snarast gå till change-butiken här i göteborg!
  • Spring2011

Twilfit har bra bhar som man kan ta av banden på och som sitter jättebra ändå :)

• Margris

Ja jag är väldigt nöjd :) Den sitter jättebra och det var skapligt pris också. Lite över 500:- för både BH och boxertrosa (med medlemsrabatt).

Svar på tråden Butik som säljer axelbandslös BH?