• Pinkgrape

Tärnklänningar, vilken är finast?

Ja, nu försöker vi avgöra vilken klänning tärnorna ska ha och vill gärna ha lite synpunkter :)

Klänningarna kommer inte vara färgerna på bilden, utan rosa (lite dusty rose färg) med gröna (sage färg) band i midjan. Det är alltså bara modellen ni ska kika på.

Kika på bilderna här augustibrud.bloggplatsen.se/

Skulle verkligen uppskatta om någon tog sig tid :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-12 13:23
    Nu är det uppdaterat, tre klänningar är borta och tre nya är med. Har konfererat med tärnorna och nu står det mellan dessa fyra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-23 18:42
    Blir ingen av dess klänningar. Nu är det nya bud igen och blir kanske någon av dessa istället
    www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3939555.html

• Svar på tråden Tärnklänningar, vilken är finast?
  • dreams come true

Den fjärde!

Vart har du hittat dom?

• salsa775

Hej,
     jag tycker också bäst om den sista klänningen..ursnygg!
    Lycka till! 

• A loves A

Håller med ovanstående - den sista var ursnygg!

• Pinkgrape

Ja, jag har som lutat lite mot den också, den är himla fin :)

• Pinkgrape
    Pinkgrape skrev 2011-03-12 09:01:55 följande:
    Klänningarna är från www.dhgate.com
    Kan ju tillägga att alla klänningarna kostar under 500kr och då får man dom efter tärnornas mått och i valfri färg :) Fri frakt!

Min brudklänning ska också komma därifrån. Vi har beställt jääättemycket från den sidan och det har alltid funkat superbra och grejerna har alltid varit det vi förväntat oss :)
  • Aasa81

Har också beställt därifrån. Två tärnklänningar och båda var för små, samt detaljer som inte överstämde med bilden. Har lagt ned ordentligt med tid för att få dem bra och är snar klar med dom...

• Pinkgrape
    Aasa81 skrev 2011-03-12 09:45:43 följande:
    Har också beställt därifrån. Två tärnklänningar och båda var för små, samt detaljer som inte överstämde med bilden. Har lagt ned ordentligt med tid för att få dem bra och är snar klar med dom...
    Okej, det var ju synd. Vilken säljare använde du dig av?

Personligen tycker jag inte att det är så konstigt att vissa detaljer inte stämmer, då de gör klänningarna efter bilderna och försöker efterlikna de så mycket som möjligt och eftersom priset är vad det är.

Ofta skriver det hur lik den färdiga klänningen kommer vara, tex 80%, 90% osv.
  • Aasa81

Ja visst är det så, men har hade de valt en ljus färg på ett plisserat band i midjan ist för ett mörkt som det var på bilden..kommer tyvärr inte ihåg namnet på säljaren.

Svar på tråden Tärnklänningar, vilken är finast?