• MissNina

2:a Juli 2011

Jag är en av många som ska gifta sig detta datum.
    Jag vill ha lite info om hur långt alla ni som ska gifta er denna dag.

Jag känner mig stressad och orolig att jag inte ska hinna med olika saker.

Vi har tårta och musiken kvar. Någon som kan tipsa om någon bra bagare i Göteborg och ev ett band som är duktiga på att spela.

• Svar på tråden 2:a Juli 2011
  • EmmaStina

Hej

Vi gifter oss också den 2 juli. Först nu har jag börjat känns mig stressad faktiskt. Känns liksom som om jag missat något viktigt.

Vi har i alla fall klart med lokal, kyrka, catering och tårta. Temat är klart i våra huvuden, men vi har inte köpt in alla grejer än, vaser och liknande. Klänningen har jag beställt på nätet och väntar som bäst på att den ska komma fram. Inbjudningarna kommer bli klara idag för att läggas på lådan imorgon fast alla som bjuds vet redan då vi skickade save-the-date i januari då alla måste resa långt.

Vad mer finns det kvar att bestämma? Min ring, har nog bestämt mig för vilken jag vill ha, velar lite fram och tillbaka mellan två olika.

Vi gifter oss på orust, men har tyvärr inga tips o tårta eller musiker i krokarna av gbg.

Hur långt har ni kommit i planeringen?

• MissNina

hej. orust är juh "ganska" när oss... vi gifter oss på tofta herrgård i lycke (mot marstrand)
    Nu är vi klara med allt förutom blommor, plasering, festhäfte och vigselprogram. Tårtan beställde vi av en privatperson som är jätte duktig på att baka. Musiken har vi hyrt in en tjej.

Jag känner mig också stressad just nu. men känner att vi är i fas...xD

• EmmaStina

Vet du, jag är fortfarande inte klar med dom dära jäkla inbjudningarna. Hänger över mig som ett stort moln just nu... en idag SKA dom på lådan...

Ja marstrand e ju jätte nära.... Bor ni där i närheten också?

Vi bor i småland så vi fixar allt på distans. Det tycker jag är lite stressande, men kan folk fixa bröllop från andra sidan jordklotet ska väl jag lyckas med 30 mils avstånd...

• MissNina

Hej. Ja vi bor i ytterby en bit innan marstrand.
    hur kommer det sig att ni ska gifta er på orust?

MVH Nina

• EmmaStina

Min familj har sommarhus på orust, o kyrkan i byn är ungefär den enda kyrka jag kan tänka mig att gifta mig i, så jag är glad att min blivande man e så snäll så han låter min vilja gå igenom... Skrattande

Svar på tråden 2:a Juli 2011