• Anna89

Vilken vigselring, velig som jag är!

Som ni ser så har jag "fastnat" lite för hjärtan, tycker det är så otroligt söta.. Har prova alla dess flera ggr om , men kan inte välja? Vad tycker ni? Hjälp mig i djungel... Jag har en guldring med lite mönster på dagsläget..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken vigselring, velig som jag är!
  • Minuz

Min röst hamnade mellan 3:an och 4:an......

• Tärna 2011

Först tyckte jag att nr 4 var snyggast, men om du vill matcha med din nuvarande ring skulle jag kanske satsa på nr 3, eftersom det bryter av mot designen på ringen du har nu. Å andra sidan... nr 4 är ju väldigt snygg! Glad Oj vad svårt... Någon du kännde spontant när du såg den att "Den vill jag ha!"?

• MrsT2011

Röstade på fyran då den är nästan likadan som min egen! Tidlöst och med många stenar, kan det bli bättre?? =)

• nikkihag

Probemet med en enstensring blir ju att man får snurra på ringen hela tiden för oftast är stenen inte framme o då ser det ju lite tråkigt ut :( Men man måste nog känna efter själv vad man vill ha, troligen skall du ha den hela livet :)

• Chicita

Jag tyckte 4:an för i min åsikt så matchade den den ring du redan har bäst av dom ovanstående.
    Annars 2:an, även om du säkert måste snurra på den hela tiden för att inte stenen ska hamna på insidan 

• niamh

Utav ringarna med hjärtan tycker jag absolut 2:an var finast! Nummer 4:a är dock den mest tidlösa, den kommer aldrig gå ur tiden och är en sån ring som man tycker lika mycket om vare sig man är 20 eller 80. Det är vad jag tror i alla fall ;) Lycka till med valet!

• MeahJ

Ett litet tips från min sida,
    jag har likadan förlovningsring som dig och jag gillar också hjärtan Glad

Jag har varit inne på guldfynd och provat både nr3 och nr5.
    Kanske såg det bara konstigt ut på mitt finger, inte vet jag. Tyvärr så passade dom inte alls tillsammans.

Har du provat ringarna tillsamman?
    Det kan verkligen hjälpa dig i ditt beslut.

Lycka till

• Anna89

Tack för alla råd..
    Jag har varit in 2 ggr nu och testat alla dessa tillsammans med min ring och kommit fram till att 4 an och 5an egentligen passar bäst ihop med den jag har... men jag kan bara inte bestämma mig?!

Dock har dom väligt bra rabatt nu på allt guld.. (lika bra att passa på?!)

• soffia
    Anna89 skrev 2011-03-14 17:21:28 följande:
    Tack för alla råd..
    Jag har varit in 2 ggr nu och testat alla dessa tillsammans med min ring och kommit fram till att 4 an och 5an egentligen passar bäst ihop med den jag har... men jag kan bara inte bestämma mig?!

Dock har dom väligt bra rabatt nu på allt guld.. (lika bra att passa på?!)
    Jag skulle ha tagit 4:an just för den är klassisk och den funkar i längden.
    Jag jobbar själv i en guldsmedsbutik och min far är guldsmed, och av egna erfarenheter så är det bättre att välja något som funkar i alla lägen,tänk på att du ska ha den hela livet Glad
    Men såklart, det är bara min åsikt!
  • Anna89

Efter att ha vart in på guldfynd för 3dje gången (varav sista gången var jag där i 50 min!!?) Herregud :)

Tillslut vart det Ring nr 3 . För att den är lite bredare och samtidigt stilren och enkel, med ett hjärta som jag hade fastnat för- och mest prisvärd.

Skönt ... en till grej på listan att bocka av :)

• M Berg

jag gillade ju 4 an
    men det e nog för att jag sj har den i vitt guld som förlovningsring.

Men till din förlovningsring skulle jag välja ring nr 2.

• Sessan67

Är också svag för hjärtan. Av de här tycker jag bäst om nummer 2! Om du vill ha ännu fler att välja mellan så titta på NVN jewels and diamonds. Deras "Amorina", med ett eller tre hjärtan är jättesöta Hjärta

• Styrka

Haha, jag röstade precis på 3:an! Gillade vitguldsinfattningen på den ringen, och gillar du hjärtan så tyckte jag den var finast, mest klassisk och lagom mycket bling. Dessutom tyckte jag formen passade bäst med formen på din förlovningsring. Grattis till ditt hjärtesmycke!

Svar på tråden Vilken vigselring, velig som jag är!