Inlägg från: sophiebus |Visa alla inlägg
  • sophiebus

Brud 2013

här har ni en till som ska gifta sig 2013 =) närmare bestämt den 3/8 =)
    blir skit stressad nu när många av er andra redan bokat kyrka å lokal m.m
    vi har bestämt att vi ska vara i skultuna kyrka (utanför västerås) om det nu inte är upptaget, lokal sånar vi fortfarande om =)

• sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-14 19:38:30 följande:
    Jag bokade kyrka och lokal i västerås förra veckan ska gifta oss 17/8 2013, det fanns knappt nå lokal kvar där vi ville vara :/ vet att skerike är jätte svår att boka om ni har tänkt där. :) Skultuna kyrka är jätte fin :)
    jasså va roligt, är ni oxå från västerås? =)
    vart ska ni ha bröllopsfesten?
    vi funderar på att ha ett ute bröllop å försöker hitta en passande lokal men hittar absolut ingenting.
    hur långt har ni annars kommit i planerna =)

• sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-15 19:46:50 följande:

Ja vi bor i västerås :) Är dock fråm skultuna/haraker från början.

Vi ska ha den i Badelunda mitt i mot kyrkan. Vi håller på och gör en budget. Har inte köpt något men tittar väldigt mycket på internet :) Mycket tips och ideér :) Har dock hittat en klänning jag vill ha, livrädd att den inte ska finnas kvar när det är dax för att köpa den så får se om jag skickar efter den ändå och hoppas den passar och att inte kroppen förändras på ett år ;)

jasså va lustigt de är jag oxå =)
    men har bott i västerås större delen, bara några år hos pappa.
    vem är du då? =)
    vilket år är du född?
    jag jobbade som servitris på ett bröllop i badelunda (är utbildad kock) å där va de ju jätte mysigt.
  • sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-15 21:06:34 följande:
    Aha gick du på persbo?
    skrev i gäst boken i stället
  • sophiebus

å jag sitter oxå å funderar på teman/färg.
    just nu lutar det åt rosa/brunt, vi hade det på våran dotters dop å det va super fint =) 

• sophiebus

ååå blir helt pirrig i hela kroppen, nu har vi precis bokat kyrkan =)
    som tur är var den inte upp bokad =) 

• sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-19 21:00:43 följande:
    va kul :) Blev det i skultuna?
    ja det blev det =) 
    nu ska jag bara komma ihåg att ringa festlokalen imorrn å se om dom hyr ut 
  • sophiebus

halloj allihoppa =)
    nu har vi kommit hem från våran 2 veckors långa semester i greklan, å så kommer man hem till regn regn å åter regn. hoppas nästa sommar blir bättre =)

Jag å min sambo har varit förlovade i 5 år, då frågade jag om han ville förlova sig med mig.
    å nu när vi va i greklan så friade han för att han tycket att de va killens grej att göra =)
    så nu har jag två fina ringar =) förlovning ringen ska bytas ut till vigselring.

Idag ska vi åka å kika på lokalen som vi prel bokat, precis vid vattnet med sand strand å massa fina träd på en öppen grön yta.
    jag vet att de är en furu lokal så jag måste tänka hur man ska kunna piffa upp den.
    även kolla porslinet m.m =)
    min syster ska komma hit å passa ena dottern medans andra är hos farmor & farfar så vi kan kika i lugn å ro.

hur går de för er andra? 

• sophiebus

hmmm nu är jag lite fundersam, va ju som sagt å kika på lokalen idag. det är mycket som behövs piffas för att den ska kännas ljus å fräch :S
    sen va vi till en annan lokal som va ljus å fräch men mycket annats som ska fixas (som blir dyrare oxå).
    vi måste nog sätta oss ner å kolla igenom + & - med dom båda för att se vad vi ska bestämma oss för.
    jag har i alla fall prel bokat båda så ingen försvinner för oss =)
    men jeeesus va svårt det kommer vara att bestämma sig....

Svar på tråden Brud 2013