• Rickina

Förslag i malmö till möhippa, bråkig brud

Nu har jag bara läst TS, vi började med Laserdome, sen red vi islandshäst, hade pilbågsskytte, svärdfäktning, självförsvar och dagen avslutades med en välplanerad spökrunda i skogen. En perfekt heldag med fika, lunch, middag och smålekar mellan allt!

• Rickina
    solros1 skrev 2011-06-28 22:53:21 följande:
    hade ni ordnat spökrundan själva?
    Nej, det hade "lekledaren" gjort. Hon klädde ut sig (hon såg död ut) och bara plötligt dök upp vid lägerelden. Där skulle vi följa hennes tragiska resa och det fanns statister i skogen som skrämde skiten ur oss. Det började med att en man stod på grusvägen till sjön, precis som i skräckfilm och sedan bara försvann spårlöst.
  • Rickina
    Rickina skrev 2011-06-29 11:35:21 följande:
    Nej, det hade "lekledaren" gjort. Hon klädde ut sig (hon såg död ut) och bara plötligt dök upp vid lägerelden. Där skulle vi följa hennes tragiska resa och det fanns statister i skogen som skrämde skiten ur oss. Det började med att en man stod på grusvägen till sjön, precis som i skräckfilm och sedan bara försvann spårlöst.
    Ja nu missuppfattade jag mitt i mitt förvirrade tillstånd. JA den hade ordnats själva. Hon hade tagit hjälp av ungdomar som statister bara. De tyckte ju det var skitkul :)
Svar på tråden Förslag i malmö till möhippa, bråkig brud