Inlägg från: vickan1976 |Visa alla inlägg
  • vickan1976

Klicka på en av länkarna ovan och när du ser ringen så trycker du tillbaka, då ser du många ringar radade under varandra. Till vänster finns en ruta där det står snabbsök.

• vickan1976

Eller gå in på den första länken och sedan vidare.

• vickan1976

Då har du att göra ett tag nu!Glad

• vickan1976
    Bröllop201187 skrev 2011-03-17 23:32:12 följande:
    Oja, måste bara vänta på ett kund nr så jag kan börja buda =)
    Hur har det gått? Har du blivit med ring ännu?
  • vickan1976

Hör väl kanske inte hemma här eftersom det inte är något direkt billigt pyssel. Men jag bestämde mig härom dagen för att jag ska ha en brosch bukett istället för en traditionell brudbukett ( om jag nu får till det snyggt).
    Så jag har varit på second hand och sökt broscher och fått tag i ett gäng för 10kr/st.
    Så nu har jag börjat med min bukett.

Här är bilder som jag inspireras av:

Den kommer säkert väga närmre 2 kg när den är klar. Det går åt 50-70 broscher!
  • vickan1976

Här är början på min bukett. Behöver säkert 30 broscher till och kommer nog plocka bort en del som jag inte gillar. Men den är på G!

• vickan1976

Jag hittade en tjej på tradera som stansar ut blommor så jag beställde rosa och vita. Nu har jag gjort en massa blommor som antagligen ska sättas fast på diadem till barnen eller som kransar till deras hår.

• vickan1976

Var på Ikea idag ock köpte ölglas som vi ska använda som vaser. Har bundit ett band av organsa runt.

Har köpt lakan till dukar också. Det blev mycket billigt!
    Måste tipsa om vita fleecefiltar på Jysk för 12kr/st. Har köpt några som barnen kan sitta på under vigseln och man kan slänga över axeln på kvällen.
    Dukningen blir nog så här:

Tyvärr finns ingen diskmaskin i lokalen så vi kommer använda mycket engångsmaterial. Sevetten är vikt som en näckros och det kommer ligga några godisar på varje plats.
    På glasen sitter en namnlapp fastbunden runt foten.

Valde mellan dessa namnkort och det blir nog det till höger. Det andra blev lite för sött ;) (obs bara ett test)

Idag har jag virkat fodral till några ljuslyktor från Ikea.

Svar på tråden Billiga bröllop- idéer!