• SposaRoma

Hjälp mig att välja?

Jag har allvarliga problem på blomfronten.
    Jag har letat brudbukett i över ett år och inget känns 100% .

Senaste månaden har jag börjat snegla mot brosch-buketterna, och har hittat 3 stilar jag velar emellan. Ingen behöver vara exakt just den stilen, men jag kan inte välja mellan glad och full av färg, eller klassisk vintage-stil...

Klänningen i sig självt är rätt enkel, mina brudtärnor har färger, och jag är själv delad i smak och still. Lika gärna som jag kan köra superklassiskt kan jag dyka upp på bröllopsdagen med, ja, jag vet inte, olika nagellack på varje finger. Flört 

Kära BT:are, kan ni hjälpa mig att välja? 

/ Nollkoll_79:a

• Svar på tråden Hjälp mig att välja?
  • TheD

Den i mitten gillar jag inte alls för att den är för mycket men du som är mer för färg kanske älskar den :)

Nu är inte de två andra bilderna så stora men jag tror att jag skulle köra med nr 1 som favorit. Den verkar vara lugn men ändåha lite färg...som den turkosa somsyns ger lugn och mystik :) Den längs till höger känns höst/vintrig... Usch vad svårt det här var då!!!

Nr 1! Den sista ser ut som blandningar av olika kottar ;)

• snartfru

Min favorit var den sista bilden, ett helt klart unikt inslag i utstyrseln men håller ändå ett jämnt färgtema och stjäler inte uppmärksamheten allt för mycket. Den såg dessutom lyxigast ut.

• TheD

Det verkar som du får vänta på fler röster ;)

• SposaRoma

Haha, ja verkligen! Skrattande Men för att göra det ÄNNU krångligare hittade jag fler. 
    Nu  blev det verkligen svårt! Obestämd

• SposaRoma

Runt 1.25 kilo verkar vara standard....
    Men då har jag iallafall en vattentät ursäkt att slippa kasta buketten mot någon sedan.Flört 

• TheD
    SposaRoma skrev 2011-03-17 01:23:32 följande:
    Runt 1.25 kilo verkar vara standard....
    Men då har jag iallafall en vattentät ursäkt att slippa kasta buketten mot någon sedan.Flört 
    Hahaha! Då kan du ta i lite också så att den träffar någon som du ev.kanske egentligen inte vill ha där :p

Om jag ska välja mellan de nya bilderna blir det nog....hm. Den andra från höger, den blå :) Den är lugn och romantisk.
  • In Wonderland

Jag gillar den första bilden bäst. Gillar även den blå längre ned.

• MrsT2011
    In Wonderland skrev 2011-03-17 01:51:46 följande:
    Jag gillar den första bilden bäst. Gillar även den blå längre ned.
    Samma här!
Svar på tråden Hjälp mig att välja?