• fialia

Var kan jag hitta 5-delade barnkostymer?

Var kan jag hitta 5-delade barnkostymer? Jag känner till www.littlefairies.se men finns det fler ställen?

/Fialia

• Svar på tråden Var kan jag hitta 5-delade barnkostymer?
  • zvartaliljan

www.ebay.com och sök på "boy tuxedo" eller "boy suit"
    Jag köpt en jättefin 5-delad för 300sek inkl.frakten.

• Mia4

Jag hittade 5-delad kostym här:

www.kq.fi/

Jag har mailat med dem och fått bra och snabb service med min order.

Den var i riktigt bra kvalité, så jag blev glatt överraskad. Nu är det bara skor kvar till den lille grabben. Flört 

Lycka till! 

• Jejkej

Tradera köpte jag på. Har dock inte fått den ännu men på bild ser den himla fin ut.

Spana in min blogg Jejkej.blogg.se  har bild där!

• snartherrochfru

Den här köpte jag till min näbb. Superfin kvalitét. Tänk på att mäta pojken så att måtten (i inches) är lagom.

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=220708147352&var=520024786853&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_9044wt_1141 

• Vicke
    Tumbelina skrev 2011-03-23 18:21:34 följande:
    Har du kollat på www.littleprincess.se - där finns också barnkostymer?
    Jag har köpt en smoking till min son från www.littleprincess.se och den är jättefin. Och det tog inte mer än tre-fyra dagar efter beställning tills jag hade kläderna.
  • Margris

linus och lotta har mycket fina bröllopskläder för barn, kanske finns där :)

• BrudiVinter

Mina svärföräldrar gav sonen som har 116 en kostym från

http://www.sandraenterprise.com/index.html

De hade besökt deras affär men man kan tydligen beställa genom hemsidan också, det var ju hemsk söta klänningar ska ta o göra mig ett besök själv till när min prinsessa här hemma fyller år

• Kattpoet

Har inte Linus och Lotta en?

• cuteanniis

Jag beställde ifrån
    stores.ebay.co.uk/rococlothing

på Ebay! Det var jätte fin kvalité och tog nog ca en vecka att få hem... bra pris och ingen dyr frakt... Köpte även en rosa tärnklänning som var helt gudomlig!! Hjärta

• JannikeStåhl
    BrudiVinter skrev 2011-06-13 12:18:31 följande:
    Mina svärföräldrar gav sonen som har 116 en kostym från

www.sandraenterprise.com/index.html

De hade besökt deras affär men man kan tydligen beställa genom hemsidan också, det var ju hemsk söta klänningar ska ta o göra mig ett besök själv till när min prinsessa här hemma fyller år
    Hmmm, jag lyckas alltid länka fel.. rätt adress 

http://www.sandraenterprise.com/ 
Svar på tråden Var kan jag hitta 5-delade barnkostymer?