• Junibrud

Hjälp! Smycken!

Hej allihopa!

Jag ska gifta mig om drygt 3 månader och det mesta är klar, men jag har inte hittat några smycken. Jag hade tänkt mig ha ett par örhängen, armband och halsband  och kanske något i håret. Jag letar efter något som är romantiskt-vintage-glamour-elegant. Jag behöver er hjälp om mi känner till en bra hemsida som säljer sådana smycken. Visa mig gärna era smycken och var ni har köpt dem.

Tacksam för alla svar 

• Svar på tråden Hjälp! Smycken!
  • Junibrud

Tack Glad nästan så men mer något år det här hållet:

• vickanofilip

Här är mina smycken. Jag hittade inte nåt som matchade det jag ville ha så jag gjorde dom själv! Tycker de är fina och romantiska. Håller på att göra ett pannsmycke nu och en tiara.. får se vilket jag ska använda.
  • Junibrud
    vickanofilip skrev 2011-03-17 22:54:21 följande:

Här är mina smycken. Jag hittade inte nåt som matchade det jag ville ha så jag gjorde dom själv! Tycker de är fina och romantiska. Håller på att göra ett pannsmycke nu och en tiara.. får se vilket jag ska använda.

Vad duktig du är! Väldigt fina Solig
  • Moemoe

Tycker www.parantparant.se har jätte fina, fråmst romantiska diadem, särskilt dem med blommor. Om det passat med min klänning hade jag köpt därifrån på studs! Glad

• Junibrud
    Moemoe skrev 2011-04-03 21:31:35 följande:
    Tycker www.parantparant.se har jätte fina, fråmst romantiska diadem, särskilt dem med blommor. Om det passat med min klänning hade jag köpt därifrån på studs! Glad
    Ja, de har väldigt fina diadem/smycken men tyvärr så passar de inte heller min klänning. Så här ser min klänning och slöja ut:

• Stitch
    Junibrud skrev 2011-03-17 17:37:04 följande:
    Tack Glad nästan så men mer något år det här hållet:

Örhängena i mitten finns på www.balunz.se tror jag, iallafall väldigt lika! Glad

• Junibrud

Ja det gör de! Såg de också på Balunz! Fler tips om tiaror eller hårsmycken i samma stil!?

Svar på tråden Hjälp! Smycken!