Jag funderar på samma sak! Tänkte att vi skulle hänvisa till våra mammor när det gäller frågor, framför allt med tanke på presenter eftersom vi inte tycker det är snyggt att själva komma med en önskelista, men om någon frågar dem kan de ju säga att "jag tror de har två brödrostar redan, men deras tallrikar börjar visst bli lite slitna" eller vad det nu är.
Man har ju ofta O.S.A. till familjen, men då är de säkert mer involverade också tänker jag. Våra föräldrar är måttligt engagerade än så länge i alla fall, och kommer inte att ge oss några pengar. Min mamma bidrar till klänningen, men det är mellan henne och mig. Svärföräldrarna har inte erbjudit något alls - vilket är helt i sin ordning eftersom vi är vuxna människor med egna inkomster. Men då känns det lite konstigt att folk ska svara till dem? Dessutom är jag ett kontrollfreak, jag vill veta vilka som svarar! Plus att vi kommer att be gästerna önska en låt till Spotify-listan, så jag behöver ju få veta svaren ganska snabbt så jag kan jobba med listan.
Så jag vet inte. Får nog pejla lite med föräldrarna vad de tycker.