Tips på bästa fotografen i Skåne!
Vill ge alla tipset att anlita den fotograf som vi hade på vårt bröllop i januari i år! Hon heter Caroline L Jacobsen och finns i Malmö. Jag och min fru är inga "toppmodeller" direkt och vi kände oss ganska nervösa inför fotograferingen men Caroline gjorde det så avslappnat och roligt och hon kunde verkligen fånga känslan mellan mig och min fru!
Vi tog bilderna före vigseln eftersom vi ville utnyttja dagsljuset och därefter tog Caroline bilder på gästerna när de kom till vigseln, sen tog hon bilder både på oss och gästerna under själva vigseln och hon har fånga alla leenden, tårar och känslor hos alla! Efter vigseln stannade hon och tog bilder när vi kramade om våra gäster och då var det mörkt ute men bilderna är ändå jättejättebra!!
Jag hade aldrig kunnat tänka mig att vi skulle få så bra bilder så jag kan verkligen rekommendera att ni anlitar Caroline! Gå in på hennes sida www.carolinejacobsen.com/ och låt bilderna tala för sig själva!!
Lycka till med era bröllop, vår bröllopsdag var den hittills bästa dagen i mitt liv!!