• Cazz

har du sten i din vigselring?

Sitter och väger för och emot med sten? hur har du ?och hur tänkte du vid ditt val?

• Svar på tråden har du sten i din vigselring?
  • Thinkerbelle

Jeg har en solitær som forlovelsesrin og en kanalfattet ring med 15 prinsessediamanter i vigselringen. Tenkte at dette var en ring jeg skulle ha på meg for alltid, og at jeg derfor ville ha en ring jeg elsket:)

• prinsessanogrodan

Jag har 12 små briljanter i förlovningsringen och 12 i vigselringen, så matchar ringarna varandra. Jag gillar bling bling och ville samtidigt ha en praktisk ring som jag kan använda utan att vara rädd för att stenarna ska ramla ur

• Lumys

Jag fick en vitguldring med diamanter i som förlovningsring när min m2b friade. och jag älskar den så mycket att jag inte vill ha nån annan ring, och ingen mer heller då jag bara vill ha en ring på fingret. Så jag kommer behålla den och bara gravera in vigseldatum ocksp brevid förlovningsdatum och ha min ring som både ock :P är det knäppt?

• snartfru

Jag har en Solitär som förlovningsring och två diagonala stenar på vigselringen. För mig var det ett självklart val med diamanter, de är hållbara och tidslösa.

• Semlorna

Har sju små briljanter i min vigselring (bild i galleriet). Förlovningsringen är slät så jag ville ha lite bling i andra ringen. Får se om jag lägger till stenar i förlovningsringen framöver sen, tänkte ha den som familjering med en sten för varje familjemedlem.

• Värmland2011
    Lumys skrev 2011-03-22 14:23:01 följande:
    Jag fick en vitguldring med diamanter i som förlovningsring när min m2b friade. och jag älskar den så mycket att jag inte vill ha nån annan ring, och ingen mer heller då jag bara vill ha en ring på fingret. Så jag kommer behålla den och bara gravera in vigseldatum ocksp brevid förlovningsdatum och ha min ring som både ock :P är det knäppt?
    Jag tycker inte det är knäppt. Jag har en slät förlovningsring som jag tycker väldigt mycket om och jag var inne på att bara ha en ring men har sedan ändrat mig. Jag ska ha samma skena som i förlovningsringen fast med en sten på som går över den andra ringen. 
  • Aniara4

Nej, jag kommer att ha en helt slät vigselring. Jag vill att den ska vara praktisk och inte behöva tas av så fort jag ska göra nåt. Sen är jag ingen blingblingtjej heller. Förlovningsringen har tre små diamanter bara.

• MiaAnd

Jag har inga stenar i förlovningsringen, men skulle gärna vilja ha några små i vigselringen. Någon som vet vad det kostar att lägga in några mindre stenar? Vi ska göra om min svärmors gamla ringar så guldet har vi redan. 

• förlovadflicka

Jag har massa små diamanter :) 

Svar på tråden har du sten i din vigselring?