HELP: tips på sångare/-erska för vigsel i stockholm!
Det var attans svårt att hitta nån som kan i sommar!
så jag vore jättetacksam ifall ni kunde tipsa mig om
duktiga sångerskor /sångare som helst kan också spela nån instrumet (gärna gitarr)
Det var attans svårt att hitta nån som kan i sommar!
så jag vore jättetacksam ifall ni kunde tipsa mig om
duktiga sångerskor /sångare som helst kan också spela nån instrumet (gärna gitarr)
Vilket datum är det?
Oxå på jakt! Har gott om gitarrister men behöver en sångerska! :)
Jag har en vän som är grym!
Marina Mårtensson heter hon, bor i Stockholm. Har ingen aning om hon har möjlighet, men man kan ju fråga :)
myspace.com/marinamartensson
eller sök på spotify, hon finns där med.
070-2261881 är hennes nummer.
Lycka till, vem ni än väljer!
Vad vill du ha för musik?
Jag ska ha en superduktig sångare som ska sjunga you raise me up och kanske någon mer Josh Groban låt.
Maila mig om du vill veta mer.
Kontakta en kille som heter Jocke, han känner många duktiga sångare/sångerskor. Hans kontaktuppgifter finns på hemsidan: www.niehoff.se
Erik Tegenborg sjunger jättefint och spelar både gitarr och piano. Hett tips!
www.myspace.com/eriktegenborg
Det finns en sångerska som jag rekommenderar varmt: Sara Campanella. Hon går att hitta via google.
Lycka till!
Såg precis att man inte får sprida reklam för sig själv på den här sidan. Vad knasigt! Men det verkar vara omöjligt att radera mitt inlägg ovan, ifall moderatorerna undrar.
Hej Sammet, Har börjat sjunga en del på bröllop, ofta tillsammans med duktig sångerska. Behöver du hjälp hör bara av dig. Jag tror det kanske kan fungera i juli. Vänligen, Louisherrey@gmail.com
Förlåt, jag är ny här och såg också det där med att göra reklam nyss. Vet dock inte hur jag ska ta bort mitt första inlägg. Sorry...
Isabel Olofsson, googla henne så finns ett klipp på youtube.
jag har en del kontakter från min tid på musikhögskolan och hjälper dej gärna att förmedla sångerskor/sångare, det är bara att maila ort, tid, plats och den info du har, så skickar jagut en förfrågan.
Jag rekomenderar http://www.artistmarknaden.se/my-ring
gå in och lyssna, hon e bra.
Vilket datum är vigseln?
Anna
tack alla för all tips.
Jag behöver inte längre leta. men denna länk kan nog ändå vara bra för Er andra som behöver tips.
bara att skriva dessa här.
tjena! jag har redan lyckats få en varning utav moderatorerna för att föreslå migsjälv på en tråd som behövde sångerska i juli på ett bröllop i stockholm. Det jag undrar är vad du söker efter? vilka låtar är på förslag så kanske man kan hjälpa till att hitta nån som passar?
(så får jag väll skriva?)