Får ni bordsplacerings verktyget att fungera??
Är jag korkad? jag får inte bordsplaceringsverktyget att funka... Kan starta en ny bordsplacering, men då jag sparar och sen ska fylla på kan jag inte det! Går det inte?
Fattar inte....
Är jag korkad? jag får inte bordsplaceringsverktyget att funka... Kan starta en ny bordsplacering, men då jag sparar och sen ska fylla på kan jag inte det! Går det inte?
Fattar inte....
Så är det för mig med! Måste börja om hela tiden!! Jättejobbigt!
jag hade gjort färdigt min bordsplacering och var helnöjd. skulle visa för min mamma och då var den borta!
Sen gick det inte att göra en ny med U-placering utan endast E-placering med en massa platser! Blev skitsur - så nu ska jag göra den "the old fashioned way"
Skönt att höra att det inte är jag som e tokig iaf!! haha
Jag lyckades inte heller få rätt typ av placering och inte rätt antal platser. Vet inte vad jag gjorde för fel.
Behöver det vara ett visst antal gäster för att det ska fungera? Vi är nämligen bara 25.
Jag tänkte göra en ny och att knappat in de antaet platser det ska vara så ser det ut att vara platser för 5000 pers....
Du är absolut inte korkad
Det verkar vara en bugg som spökar där och det är rapporterat vidare. Jag hoppas att buggen fixas inom kort.
Samma här,,,, när jag äntligen var klar med hela bordsplaceringen och skulle öppna den igen nästa gång så var alla namn försvunna!
Nu har jag gjort en egen i PowerPoint istället.
Trodde oxå att d va jag som va korkad! hahaha.
Hoppas den funkar snart. :)
Hej,
Nu ska problemen med bordsplaceringsverktyget vara lösta, skriv gärna om det funkar eller om ni upptäcker fler fel.
// Jens
Webbutvecklare
åhhh, vad bra då kan jag testa igen....