• bellsson

ordna egen möhippa

Hej. Ska kanske göra någon annorlunda...

Men jag ska ordna min egen möhippa.....

Vill verkligen bjuda mina vänner/familj på en jätte härlig dag och dessutom stå för allt.

Jag är dock gravid.

Kan någon tipsa mig om roliga saker att göra i närheten av Helsinborg?

• Svar på tråden ordna egen möhippa
  • 11juni2011

En sväng till Helsingör kanske, med middag eller nått annat mysigt?! Eller bor dina vänner/familj också i HBG? Då kanske det inte känns så raffigt hehe...

• themandys

Bra idé att ordna själv! Det var jag också inne på från början men mina vänner vägrade låte mig göra det, haha :P

Det viktigaste är ju att ni gör något som du och de andra tycker om och att du/ni inte lägger mer pengar än vad som känns bra. Kanske nån skön spa-behandlig och bubbelbad, picknink om vädret är fint, roliga lekar tillsammans, laga middag ihop. Kanke har du nåt intresse som målning eller liknande, då kan ju det vara kul att göra tillsammans. Eller en dans-, matlagnings- eller glasblåsarlektion?

Jag vet inte riktigt vad som finns att göra i Helsingborg, jag spånar bara... Men oavsett vad så finns det väldigt mycket man kan hitta på om man bara har lite fantasi ;) Lycka till och hoppas det blir riktigt bra!

• bellsson

Tackar ödmjukast. Vi bor alla runt helsingborgs trakten

• Sebastiána

Man kanske inte ska kalla det möhippa om man ordnar den själv.

• MrsT2011
    Sebastiána skrev 2011-03-24 12:41:49 följande:
    Man kanske inte ska kalla det möhippa om man ordnar den själv.
    Precis vad jag tänkte säga. Risken är stor att dina vänner slår ifrån sig och tycker att du ska slappna av och låta det vara hemligt.

Smartare att bjuda in till "tjejträff" tycker jag!
Svar på tråden ordna egen möhippa