Lipfinity liptint?
Är det någon som vet när Lipfinity Liptint kommer ut på marknaden? Jag är ett Lipfinityfan och vill verkligen prova den!
Är det någon som vet när Lipfinity Liptint kommer ut på marknaden? Jag är ett Lipfinityfan och vill verkligen prova den!
den finns i butiken här i Irland kostar ca 120 kr och finns i 5 färger. Jag ska köpa en nästa vecka!
Den finns på cubus redan. Jag tycker att den var jätte bra.
Med risk för att vara lite efter hehe, men vad är det för något?
Det finns på Kicks oxå, de har den på erbjudande nu. Beställde hem ett innan idag ;)
Står såhär på produktinformationen:
Den här säsongen introduceras en ny trend med matt läppfärg som ett alternativ till traditionella läppstift. De oemotståndliga Lipfinity Lip Tint pennorna ger perfekt färg med en lätt känsla på läpparna.Det är en läppfärg, men ändå något helt nytt! Nyheten Lipfinity Lip Tint kan applicerar i flera skikt för att ge en mer intensiv och matt färg. Kyssäkta läppfärg direkt!
ANVÄNDNING
ANVÄNDNING
Verkar finnas i Kicks webshop på REA just nu: www.kicks.se/max-factor/makeup/lappar-c152/lipfinity-lip-tint-p14687
Jag köpte den men var inte alls nöjd. Dels blev färgen inte alls rätt (mitt eget fel eftersom jag bara testade på handen och inte på läpparna) och dels för att den inte alls är lika hållbar som Lipfinitys läppstift!