• marnys

Make i Sthlm 11 juni, hjälp!

Någon som vet en prisvärd, jordnära och duktig make-up artist i Sthlm??

• Svar på tråden Make i Sthlm 11 juni, hjälp!
  • Debe

Min blivande svägerska är utbildad make up artist, jag kan fråga henne. Hon är jätteduktig! Vilken tid och vart i stockholm?

• Kattpoet

Varför kan inte folk skriva smink?  Jag fick ett gott skratt av denna och undrade varför någon sökte  en make (karlslok,  man, brudgummen)  till  ett visst datum.

Jag tänkte ge dig en prisvärd  sminkös ( japp, det hette sminkös och inte makeup artist, när jag utbildade mig) men jag fick just veta att hon har flyttat norr ut. 

• soso01

Hej !

Min bästa kompis blev anlitade en jätte duktig och trevlig tjej med bra priser  som jag själv tänkte anlita när det dags för mig :)
    maila henne och fråga om hon kan den datum susy_982@hotmail.com

Lycka till

• mariat709

Sök på Emma Norman - hon ska vara duktig

• Blivande mrs Lordi

Jag har bokat Sandra Elizah så om jag var du skulle jag prova att höra med henne för hon är jättetrevlig och duktig. Hon sminkade mig och min syster när hon gifte sig! 

• Nightfall

Hej,

jag är frilansande makeupartist o håller till i sthlm - eskilstuna. tar inte mycket för en brudmakeup med konsultation, 950. men det priset kan givetvis diskuteras o sänkas =)

bilder  : niightfall.blogg.se

mvh
    lórien

• hoodilady
    Nightfall skrev 2011-03-30 21:33:21 följande:
    Hej,

jag är frilansande makeupartist o håller till i sthlm - eskilstuna. tar inte mycket för en brudmakeup med konsultation, 950. men det priset kan givetvis diskuteras o sänkas =)

bilder  : niightfall.blogg.se

mvh
    lórien
    Grymt! snygga ögonskuggor du gör! :)
    Vad skulle du ta för att göra en pinuppa-sminkning inför en fotosession på en söndag morgon?
    Eller kan du göra en sån sminkning?
Svar på tråden Make i Sthlm 11 juni, hjälp!