Bra underklädesbutik för brud med udda storlek sökes!
Hej på dig.
Jag har samma problem (liten runt med stor byst). Bor i sthlm dock. Jag fick tips av andra på BT att prova en modell från Wonderbra och den var faktiskt den bästa axelbandslösa jag hittat.
Den fanns i svart, hudfärgat, hudfärgat med svart spets på och hudfärgade med vit spets på.
De i affären sa att det inte skulle vara skillnad på dem men jag tyckte att de med spets satt lite hårdare runt men var kanske lite små i kupan. Några av dem görs bara från c-kupa och uppåt och är alltså tänkt att vara för oss med lite större byst. En annan sak jag märkte var att det är först i storlekar med kupa på DD och större som de har tre hällor i ryggen och jag tror inte de funkar lika bra med bara två hällor.
Så jag rekommenderar att åtminstone prova den om du inte redan har gjort det. (Jag hittade den på åhléns i sthlm men jag vet att många andra säljer den också)
Jag är kanske inte helt hundra nöjd ändå och skulle också vilja prova någo korsett. Men det är ju inte direkt något man köper varje dag så det känns svårt. Hoppas någon kommer med något bra tips! (Har hittills fårtt tips om Gustav melbin i gamla stan men har inte hunnit dit än. Fast det är ju också i sthlm då förstås. Jag har familjen i gbg så hittar du bra där. Tipsa gärna!)
Men känns iaf skönt att ha den här BH:n i reserv om jag inte skulle hitta något bättre. Den funkar åtminstone hyfsat.
Hoppas du hittar något som känns bra för dig!