Jägersro Blommor
Någon som har erfarenhet av Jägersro Blommor? Funderar på att anlita dem till mitt bröllop, men har aldrig handlat bundna buketter där och vet inte hur de är.
Någon som har erfarenhet av Jägersro Blommor? Funderar på att anlita dem till mitt bröllop, men har aldrig handlat bundna buketter där och vet inte hur de är.
Tycker att de är jätteduktiga där! Trevliga, kunniga och har god smak när det gäller att binda buketter - sen tar de inga överpriser heller!
Vad kul att höra. =) Ska du själv anlita dem till ditt bröllop? Skulle du rekommendera dem till ett bröllop?
Vet inte faktiskt, ska gifta mig på Österllen så det lutar åt att anlita en florist där ute. Men kanske, de är definitivt ett bra alternativ om jag ska ta en Malmöflorist!
Vad bra!
Har du andra tips på malmö florister annars?
Den var verkligen fin, har du någon aning om vad den kostade?
Den kostade runt 1800:- tror jag....
Tror att jag har bestämt mig för att anlita Jägersro blommor nu till min brudbukett med vita kallor. Jättetrevlig kvinna som äger som sagt och verkar väldigt vettig och kunnig även när det gälller brudbuketter. Mycket tillmötesgående!
Åh vad roligt att höra =)
Hur lång tid innan bröllopet pratade du med dem?
jag pratade med dem förra veckan och bestämde mig i fredags och ska gifta mig den 21 maj.
men det beror ju på vilka blommor du ska ha och hur avancerad buketten ska vara - tror inte att det någonsin är för tidigt med en konsultation...