• MLWSWY

Frisör/Make up-artist Västerås sökes!!! Du måste inte vara utbildad men vill se vad du gjort innan!

Hej!

Hade en jätteduktig tjej tillfrågad ifall hon kunde fixa smink och make på mig på den stora dagen men jag kan inte få prisförslag förens senare typ i höst då hon inte vet hur hennes schema ser ut då. Jobbigt!

Så nu letar jag efter en ny som kan fia det, att gå till en frisör finns inte med (jo som sista alternativ) så jag undrar ifall ni känner någon eller om du är duktig på make och hår inför den stora dagen.!!! Hojta till så kan vi prata lite närmre om det! =)

• Svar på tråden Frisör/Make up-artist Västerås sökes!!! Du måste inte vara utbildad men vill se vad du gjort innan!
  • Nightfall

Hej ,

är frilansande makeupartist och håller till mycket i eskilstuna så västerås är ju bara ett stenkast bort =)
    jag har en blogg där du kan se lite sminkningar jag gjort. har inte gjort någon typisk brudmakeup som jag lagt upp på bloggen men där ser du iallafall vad jag går för ;)

lórien
    niightfall.blogg.se

Svar på tråden Frisör/Make up-artist Västerås sökes!!! Du måste inte vara utbildad men vill se vad du gjort innan!