• lovman

Vad tror ni om denna klänning till ett enkelt höstbröllop?

Ska ha ett enkelt höstbrölopp med få gäster. Tror ni denna fina klänning passar även till ett höstbröllop? Jag tänker att den ser så sommrig ut och att den då inte passar till hösten. Vad tror ni?

• Svar på tråden Vad tror ni om denna klänning till ett enkelt höstbröllop?
  • lovman

Ja visst är den! Men tror du den passar på hösten?

• Chicita

Klart den passar till ett höstbröllop...
    Låt buketten (om du ska ha någon) plocka upp dom mörkare färgerna i klänningen och kör med mörkt lila eller mörkt gröna skor eller liknande...

Det är detaljerna som gör det Solig 

• MaddeåMats

Jätte fin , var har du hittat den?

• förlovadflicka

Jag tycker den är helt underbar men lite väl somrig, funderar själv på att köpa den till studenten... 

• midsommardagen 2011

Superfin klänning, men jag tycker att den är för somrig, pga blomster-brodyren. Fast det beror ju på om det är sen-sommar och tidig höst eller höst-höst. Om det är höst höst, med allt vad det innebär så tycker jag att den ser för bar och luftig ut, om du förstår vad jag menar. Men suupersöt!

• lovman

Har hittat den på www.halens.se

Vi planerar brölloppet till början september alltså sen-sommar/tidig höst. Tycker också att den ser väldigt somrig ut men om man kombinerar den med mörkare skor och kanske någon sjal eller cardigan över axlarna, vad tror ni om det?

Som chicita säger den är kanske dateljerna som gör det, eller ??Skrattande

• Chicita
    lovman skrev 2011-03-30 20:51:16 följande:
    Har hittat den på www.halens.se

Vi planerar brölloppet till början september alltså sen-sommar/tidig höst. Tycker också att den ser väldigt somrig ut men om man kombinerar den med mörkare skor och kanske någon sjal eller cardigan över axlarna, vad tror ni om det?

Som chicita säger den är kanske dateljerna som gör det, eller ??Skrattande
    Det är så få blommor, det är ju liksom inte en helblommig klänning. Många brudklänningar (åretruntklänningar) har ju liknande profil liksom.
    en snygg bolero och mörkare accessoarer kommer nog att sätta hösttemat. Och är det i början av september så är det ju inte direkt höst utan snarare sensommar.
    Så det blir jättebra.
    Om du har fallit för den klänningen så kör på det :) 
  • Pinkgrape

Jättefin klänning, verkligen! :D

Personligen tycker jag inte att den ser så "höstig" ut, men vad gör det? :P
    Den är ju jättesöt ändå :)

Svar på tråden Vad tror ni om denna klänning till ett enkelt höstbröllop?