• Höst2011

Tips på fotograf i Värmland?

Vi ska gifta oss i oktober i Värmland.

Någon som har tips på en bra fotograf? Vi har ingen jättebudget, men vill ända låta något halvproffs sköta detta.

• Svar på tråden Tips på fotograf i Värmland?
  • annicka
    annicka skrev 2011-04-04 11:40:25 följande:
    Vi kommer att ha Magnus Svensson, www.mazstudios.com
    Han jobbar som fotograf och är helproffs :)
  • Höst2011

Tack så mycket för tipsen!
    Väldigt fina bilder.
    Ska diskuterade detta med m2b, han är den mer fotointresserade av oss så han får ta fototaktpinnen....nåt kan han ju få bestämma

• angelapa

Hur har ni gjort upplägget? Med priser och timmar? Har ni fotografering innan och sedan under festen?

• misscat81
    angelapa skrev 2011-04-04 14:15:23 följande:
    Hur har ni gjort upplägget? Med priser och timmar? Har ni fotografering innan och sedan under festen?
    Vi kommer nog välja att ha portättfotografering på 1,5 timme plus fotografering vid vigsel, det kommer kosta 4000:-.
  • Aniara4
    Alex Lundvall skrev 2011-04-14 10:29:58 följande:

Jag reser hela Mälardalen och Stockholmstrakterna runt för uppdrag, inget uppdrag är varken för litet eller för stort för mig! Jag Älskar det jag arbetar med idag, är väldigt lyckligt lottad över att jag arbetar som fotograf!

1. Det är inte tillåtet att göra reklam för sig själv i foumet.
    2. TS söker en fotograf i Värmland. Du kunde väl åtminstone spamma med lite urskillning.
  • naEmi
    misscat81 skrev 2011-04-04 09:36:40 följande:
    Vi ska också gifta oss i värmland i sommar, vi ska ha Caroline Dahlén. Jag har inte träffat henne ännu, och vi vet ju egentligen inte hur bra hon är, men hon har jättefina bilder på sin blogg, och priserna är överkomliga!
    carolinedahlen.blogg.se/index.html
    www.dahlenfoto.com/
    Caroline bor i Gräsmark utanför Sunne.
    Vad fick ni betala Caroline? Har kollar på hennes bilder och de är helt underbara!!
  • Kattkvinnan
    mahj26 skrev 2011-04-05 00:29:26 följande:
    Vi har valt Helena på Klara Event www.klaraevent.se Hon verkar jätteduktig och ligger dessutom jättebra i pris. Hon kommer vara med oss hela dagen (från frisör till fest) för 3600:-
    Jag vet vem det är och hon är jättegullig. Kommer säkert att bli görbra!

Dock valde vi en annan fotograf vars bröllopsbilder vi gillade bättre. Lina Flodins, en ung tjej som går på gymnasiet och driver ett företag. Förutom att vi gillade bilderna, så har hon en mycket tydlig offert med olika prisalternativ. Och sånt gillar jag.

Hemsida: http://linaflodins.se/

Blogg: http://linafoto.blogg.se/
Svar på tråden Tips på fotograf i Värmland?